SALATA OD PILETINE I PIRINČA

Prijatno osveženje u vruće dane. Uz to, vrlo je hranljivo i ukusno. Ukoliko je i u Vašem slučaju kuhinja ovih dana postala mesto gde se retko zalazi (razumljivo je na ovih 50 stepeni C), ovo je nešto što bi mogli da spremite na brzinu.
Salata sa pirinčem i piletinom

***
Obaren i ohlađen pirinač zaliti  jogurtom.

Iseckati piletinu (sa roštilja ili barenu) ili junetinu, papriku i krastavac. Posoliti, pobiberiti, promešati, rashladiti i poslužiti.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

6 коментара:

  1. uuuuuuuuuuu lepo, ja bi tu dodala i kašiku pavlake, što bi rekao moj muž još malo kalorija....

    ОдговориИзбриши
  2. i ja ovako nešto pravim, samo što ja ne volim jogurt pa onda stavim majonezu i vrhnje

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam hladne salate s rižom, može se iskombinirati na tako puno načina i uvijek je ukusna. Iako ja više volim izostaviti vrhnje i majonezu, jogurt mi se čini odlična varijanta.

    ОдговориИзбриши
  4. Baš je odlična,praviću...:)
    Ako si raspolozena pridruzi nam se i na forumu...
    http://vojvodjanskakuhinja.vampire-legend.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala na lepim i konstruktivnim komentarima. Vera, hvala na pozivu, javim ti se kad dodjem:)

    ОдговориИзбриши
  6. divna salata, volim što je kombinacija sa rižom i piletinom, uz ostale dodatke super !!

    ОдговориИзбриши