Opet, malo mojih drugara

Volim miris koji začinske biljke pružaju nesebično. Svakog jutra i kasne večeri oplemene prostor koji koristim da se opustim i udaljim od svakodnevnih briga i naravno, vrućina koje ovih dana obaraju s' nogu! Pošto sam neke od njih prikazala juče, evo i ostale družine...
Matičnjak (limun trava, maca...)


Lavanda, koja svojim mirisom i stasom prednjači. Nisam je slikala u punom cvetu ali biće prilike i za to.

Naravno, paradajz. Nije začin ali mi je pri ruci kad zatreba. A, miris ovih tamno-zelenih listova budi me svakog jutra.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

2 коментара:

  1. Divan zeleni kutak...verujem da "drugari" uzvracaju na najlepsi nacin za svu brigu i paznju koju im posvecujes svakodnevno posvecujes.;)))

    ОдговориИзбриши
  2. uvek sam želela da imam svoj vrt sa biljkama kao Jamie Oliver...na žalost to je ovde ne moguće...stanujem u zgradi..a stan nije pogodn za gajenje cveća...ponekad kada odem u goste zamolim za malo svežeg bilja, naročito ruzmarina...

    ОдговориИзбриши