SKROMNA PICA SA POVRĆEM

Gotovo da ne znam osobu u svom najbližem okruženju koja ne voli picu. Naravno, onu sa kilo kačkavalja i dodacima raznih vrsta - svi volimo, ali onu samo sa povrćem neko da - neko ne, nekad može - nekad nikako, ne! Ovog puta, izbora nije bilo! Naravno, pojelo se u slast.
Sveže povrće po želji (koristila sam paprike, crni luk, beli luk, pečurke) oprati i propržiti na vrlo malo putera i ulja, izvaditi iz tiganja i ostaviti sa strane. Zamesiti testo za klasičnu picu (400 g belog brašna, prstohvat soli, kesica suvog kvasca i vode po potrebi) a kad je dobro umešeno premazati jufkicu maslinovim uljem i ostaviti da nadođe. Kad je testo spremno, polago ga razviti rukama (ili oklagijom) i premestiti na pleh prethodno posoljen sa pola kašičice soli.
Testo premazati kečapom (ja sam koristila ajvar od patlidžana i crvenog paradajza; ostalo od zimnice), ređati luk i pečurke, pa odozgo poređati paprike (ili već po želji). Obod premazati sa malo ulja, kako ne bi bio suv već hrskav, a picu posuti origanom i bosiljkom. 
Staviti na pečenje u već zagrejanu rernu, i peći oko 20 minuta na 180 stepeni.
Kad je gotova, izvaditi i sačekati 5-10 minuta. Iseći i poslužiti uz neki prilog po želji.

Isprobala Sanja

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

4 коментара:

  1. o pa zašto skromna ? meni baš dobro i bogato povrćem izgleda. Super si napravila pizzu i iako nije sa standardnim nadjevima sigurna sam da je odlična. Ja bih vjerovatno svo povrće još sitnije nasjeckala jer tako volim.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ako mogu birati, nakon Margherite, prva na red dolazi pizza s povrcem. Sve ostale s teskim nadjevima nisu po mojem gustu.
    Otkrij mi samo tajnu, zasto pleh posipas solju prije nego stavis tijesto?

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na Vasim komentarima, vidim da imam istomisljenike.

    Dajana, so posipam po plehu jer tada kora bude izuzetno hrskava i vrlo slična onoj kada se peče u velikoj peći - mmm:) A, ja izbegavam da koristim previše ulja i ovo mi se dopada, jer kora ne bude uopšte masna već vrlo slično lepinji ili somunu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja bih je pojela u slast, jer višem volim svako povrće od sira i šunke!

    ОдговориИзбриши