SLANI ZAMOTULJCI

Više je nego za očekivati da sa prvim trenucima nižih temperatura ja uđem u kuhinju i krenem nešto da mesim i pečem. Tako je bilo i danas. Nedelja, svi smo zajedno; svi volimo testa (hm?), a Nataša će, šta drugo nego, da upotrebi rernu! Uz domaći hleb, pripremila sam i nešto fino, lagano i punjeno... Opet je kuhinja postala mesto gde provodim najprijatnije trenutke (kada su niže T).
400 g belog pšeničnog brašna
20 g svežeg kvasca
1 kafena kašičica šećera
1 kafena kašičica soli
150 g otopljenog (prohlađenog margarina)
1 dl jogurta
1 jaje
150 g sira
3 supene kašike milerama
kima po ukusu
bosiljka po ukusu

Priprema: Otopiti kvasac u malo vode sa kašičicom šećera, pa kada se rastopi zamesiti testo od brašna, soli, margarina i jogurta. Ostaviti testo da naraste. Kada naraste premesiti, pa oklagijom razvući testo u pravougaoni oblik i seći na kvadratiće prosečne veličine (3 x 4 cm ili veće, po želji). Na sredinu svakog kvadratića staviti fil od sira i milerama, a zatim ukrštajući krajeve (dijagonalno) zatvoriti svaki kvadtratić. Na kraju pritisnuti testo u sredini. Poređati u pleh (bez podmazivanja), premazati razmućenim jajetom, posuti kimom i listićima bosiljka.
Peći u ugrejanoj rerni na 200 stepeni C, oko 20 minuta. Kada je pečeno, izvaditi iz rerne i služiti toplo. 

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

6 коментара:

  1. Zaista su divni a vidim i mekani a što ću morati do kuhinje po ovoj vrućini...

    ОдговориИзбриши
  2. super testo, a svidja mi se sto se moze puniti sa bilo cim...zapisamo...

    ОдговориИзбриши
  3. ovo je odlična slana verzija, ja sam pravila slatku verziju s marmeladom i sjeckanim orasima, no ja nisam dobro stisnula krajeve pa dok se tijesto peklo su se neki vratili u prvobitan položaj :( (moram potražiti sliku), ali bili su jako ukusni te vjerujem da ću probati još koji put, a onda ću i slanu verziju napraviti

    ОдговориИзбриши
  4. Što mis e sviđaju ovi zaotuljci, nemam riječi! Fantastični su!

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajno,volim ovakva testa .Jedino što ne volimo baš kim ali verujem da može i bez njega!!!
    Probaću!

    ОдговориИзбриши