PIZZA

Nema potrebe da pišem  uvod i da objašnjavam, dovoljno je reći - pica.

400 g brašna
15 g svežeg Alpha kvasca
3 dl tople vode
na vrh kašičice soli
0.5 dl ulja
120 g trapista
2 dimljene kobasice
kečap prema ukusu
čatni prema ukusu
bosiljak ili origano prema ukusu

Priprema: Kvasac potopiti u malo vode, pa kad se rastopi zamesiti testo od brašna, ostatka vode, soli i ulja. Ostaviti pokriveno, da naraste, oko 30 minuta ili više, zavisi od T. Ostale sastojke pripremiti, pa kada je testo naraslo, razviti u okrugli oblik, premazati kečapom i čatnijem, poređati kobasicu, a preko staviti kockice kačkavalja i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200 C, oko 20 minuta. Pred kraj pečenja, picu začiniti bosiljkom ili origanom prema ukusu, pa vratiti nakratko u pećnicu.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

5 коментара:

  1. odlično izgleda, sad si baš mislim kako je dugo nisam napravila, morat ću sljedeći tjedan, zbog ovih slika vjerojatno neću moći spavati dok je ne napravim :D

    ОдговориИзбриши
  2. moja omiljena je sa kulenom...kulen, kackavalj...i nista vise...

    ОдговориИзбриши
  3. :) ja bih i poslije onog cous-cousa i svega mogla pojesti jos i tvoju pizzu...tako je dobra!

    ОдговориИзбриши
  4. Joj, al je dobar onaj cous-cous, al i piza nije za "bacanje" ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Uh, ide mi voda na usta koliko dobro izgleda. Moracu je napraviti a taman sam skinula koje kilo

    ОдговориИзбриши