Povratak u stvarnost

Evo me. Neko vreme provela sam van grada i svakodnevnih obaveza, te me iz tog razloga nije bilo ni na Vašim blogovima, a kao što vidite, ni na svom blogu nisam ništa radila. Obećavam da ću to ispraviti, što pre. Mada, u toku protklog perioda uspela sam da tu i tamo "bacim oko" na neke stvarčice koje ste pripremali, ali samo toliko, ništa više od toga. Sve sitnice koje nam život pretvaraju u haos, ostavila sam u svojoj jazbini i krenula u život sa velikim ž (Ž). Pravi odmor nisam priuštila sebi pet godina. A, kako su stvari krenule, lako sam mogla da "izvisim" i ovaj put. Inače, ja sam neko ko obožava da putuje, i to često radim, ali na dan- dva, nikako da "ubodem" turu i "odlepim se" od kuće. Ali, ove godine nadoknadila sam pet proteklih godina. Naravno, za sve ovo ja nisam imala pojima - do poslednjeg momenta. A, ko je krivac svemu - pročitajte na kraju posta. Put ka mestu koje mi je okrepilo dušu i telo izgledao je ovako. A to je putešestvije od Bajine Bašte ka Tari.
Podnožje Tare, neprevaziđene lepotice ovog dela Evrope (makar za mene).
Pogled u daljini prikazuje planinske vence koji sežu u Bosnu. Eh, visine, visine - pogled koji me rađa... I naravno, miris livada koje su bile sveže pokošene oplemenio je i pročistio naša "zakržljala" pluća:)
Miris četinara, stabla koja svojim stasom mame uzdahe, zelena boja, nepregledne površine livada, visina, strujanje vetrova, sunce koje je me miluje i naravno, moja jača polovina, koja je glavni "krivac" ovom predivnom proputovanju i organizaciji celog "projekta". Hvala ti, Ljubo:)
To bi, ukratko, bio delić onoga kuda sam trčkarala proteklih mesec dana:) A, sada pozdravljam Vas i pozivam da nastavimo dalje druženje. Naravno, receptiće očekujte za koji dan. Pozdrav!

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

6 коментара:

  1. Bas sam se pitala gde si ;) Neka si se ti nama odmorila, napunila baterije pa sad mozemo ponovo da se druzimo :) Divna priroda, nedostaje mi!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Pa dobro došla nam nazad. Nećeš verovati ali sinoć sam pomislila gde si, i šta je sa tobom. Pauza je bila duža pa rekoh možda neki tehnički problem s kompom. Nisam na Tari bila, ali znam da je savršeno. Čekamo recepte s Tare!

    ОдговориИзбриши
  3. Divne slikice divne pririode ,mogu misliti kako si sad tek spremna za sve obaveze što nas čekaju kući.

    ОдговориИзбриши
  4. Evo vec drugi put pokushavam poslati poruku...
    Hvala na fotografijama i dobrodoshla nazad (u stvarnost). Nishta me ne dirne kao slike ovakvih predjela - izgleda kao moj rodni!

    ОдговориИзбриши
  5. Krasna planina i zanimljiv blog. Hvala na komentarima (bussy bee)

    ОдговориИзбриши