PILEĆA ČORBA

Dobriša Cesarić 

Slap

Teče i teče, teče jedan slap;
Što u njem znači moja mala kap?
Gle, jedna duga u vodi se stvara,
I sja i dršće u hiljadu šara.
Taj san u slapu da bi mogo sjati,
I moja kaplja pomaže ga tkati.
Tiho, o tiho govori mi jesen
Tiho, o tiho govori mi jesen:
Šuštanjem lišća i šapatom kiše.
Al zima srcu govori još tiše.
I kada sniježi, a spušta se tama,
U pahuljama tišina je sama.


Ova stranica privremeno je nedostupna zbog obnavljanja i dopunjavanja sadržaja.
Molimo vas navratite kasnije.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

5 коментара:

  1. Divni su stihovi, a nista lepse od vruce corbice po hladnom jesenjem vremenu, mmmm...;)))

    ОдговориИзбриши
  2. Divne stihove si odabrala za uvod , vječni Cesarić !
    A takva će biti i ova juha, baš za zimske dane koji dolaze , zamirisati će na stolu, odlična !

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđa mi se ova juhica! Mary1

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Napisah nešto pogrešno a to je tvoje ime Mary1, pa obrisah komentar. A, sad ono pravo: Dobrodošla i hvala što si me posetila, Mary1. Pozzzz:)

    ОдговориИзбриши