RUSTIČNA PASULJ ČORBA

Od kako sam uplivala u blogerske vode, malo-malo susretnem se sa raznim igricama, koje divno upotpunjuju ovo naše druženje. Poželela sam ovog puta da i ja budem učesnik jedne od njih i izabrala „Ajme, koliko nas je“, čiji je osnivač Monsoon; a, domaćica za oktobar mesec Tanja izabrala je za temu mahunarke – pasulj, sočivo, bob. I tako uz malo mašte, nastate ovaj, mogu reći iznenađujuće ukusan, recept i sa njim se prijavljujem za učesnika prve kulinarske igrice u mom životu. Nadam se da ću biti na visini zadatka :)
Pošto je rustika u pitanju, ovaj recept "merićemo" u skladu sa tim - potrebno je:

3 šake "gradištanca"
glavica crnog luka
3 čena belog luka
1 crvena turšijska paprika
polovina sveže ljute
2 krompira
1 paškanat
1 šargarepa
1 supena kašika masti/ulja
malo mlevene paprike
7 dl vruće vode
so i biber "domaćinski"
krutoni 

Priprema: Oprati pasulj i staviti da se kuva u tri vode. Kad je skuvan ostaviti sa strane, pa na masti izdinstati crni luk, beli luk, šargarepu i paškanat s malo soli. Pošto je luk omekšao, dodati seckanu turšijsku papriku i krompir, naliti s malo vode u kojoj se kuvao pasulj i pustiti da prokrčka. Zatim dodati pasulj, začiniti prema ukusu i doliti vruće vode prema želji; nastaviti kuvanje dok se sve dobro ne skuva. Na kraju dodati sitno iseckanu ljutu papriku. Skloniti sa vatre i sipati u tanjire, a preko posuti prepečenim parčićima bajatog hleba. A, bajati hleb iseckati na kockice, posuti po plehu, preliti s malo ulja i začiniti suvim začinom po želji. Peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni C, oko 15 minuta.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

5 коментара:

  1. Rustican recept, rusticna slika. Ponekad bas pozelim ovakvu corbu.

    ОдговориИзбриши
  2. odlično napravljeno i drago mi je da si se ti ti priljučila igrama

    ОдговориИзбриши
  3. Hej pa ovo ti je genijalno....praviću čak je super za jesen kada se onako smrznes kada dodjes sa posla i onda navalis na ovu čorbu....:)

    ОдговориИзбриши
  4. odlično ! jako mi se sviđa kako si ovo napravila , svakako ću i ja isprobati. Slikice su super. I drago mi je da si nam se pridružila u igrici ! :)

    ОдговориИзбриши