HLADNA SALATA

Ovu salatu rado pripremam. Dobrodođe ukoliko su gosti "banuli", ali i kada su veća okupljanja u pitanju. Volim ukus kisele paprike u ovoj salati, koji razblaži ukus majoneza. Uglavnom, leti je ređe pripremam, jer majonez je nešto što ne koristim suviše u ishrani, a i izloženija ja kvarenju, tako da je za hladne dane odlična, zato je i nazvah "Hladna salata"...
2 jaja
100 g graška
50 g susama
½ struka praziluka
2 "peglane paprike" (zimnica)
100 g mortadele
200 g kisele pavlake
120 g majoneza
50 g kečapa
biber prema ukusu
peršun za dekoraciju
Priprema: Skuvati jaja i grašak. Susam blago propeći u rerni (da požuti). Usitniti mortadelu, ohlađena jaja i peglanu papriku na kockice, a praziluk iseći na tanke kolutiće. U dubljoj činiji umutiti kiselu pavlaku, majonez i kečap, pa dodati biber. U ovu smesu dodati usitnjene namirnice, grašak i susam. Sve sjediniti, preručiti u posudu i dekorisati po želji. Ostaviti da se ohladi u frižidru. Služiti hladno.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

6 коментара:

  1. Super izgleda i volim,,, posebno uz pečenja. Još samo mala korica domaćeg kruha recimo uz to..i to je meni pravi užitak!

    ОдговориИзбриши
  2. Da, odlično paše! Hvala ti;) A, kad smo kod hleba, danas sam probala divan hleb. Pogledaj, preporučujem.
    http://bgd.coolinarika.com/slike/prikazi/423280

    ОдговориИзбриши
  3. volim ovakve salate koje su mi obično laganiji obrok . Ova super izgleda , sviđa mi se i po sastojcima. Odlična !

    ОдговориИзбриши
  4. Moram priznati da i ja padam na ovakve salate i volim majonezu. Pokušavam što manje, ali dva tri puta godišnje se stvarno zajednem u salatama ovog tipa. Budući jako volim i kiselu papriku i mortadelu, uvjerena sam da ću isprobati!

    ОдговориИзбриши
  5. ovo definitivno spada u nešto što sam zavoljela tek nedugo, do nedugo nisam ni majonezu podnosila, ali onda sam se nekako 'navukla' na nju i postala gotovo ovisna pa svako malo napravim nešto ovako
    odlično i stvarno odlični sastojci

    ОдговориИзбриши