Nagrade

Hvala, draga Jasna.
Hvala, draga Ankice.
Još jedna slatka nagrada koju dobih kroz druženje sa vama, drage moje. Iako sam daleko od dečjeg uzrasta, još uvek volim crtane junake i ova nagrada me upravo zbog toga jako obradovala - Sunđer Boba obožavam!!!



Pa, evo me preuzela sam divnu sličicu i krećem da odgovaram na pitanja, koja su sastavni deo ove nagrade a nakon toga proslediću je još nekim vlasnicima/urednicima blogova koji mi se jako dopadaju.
1. Zašto si stvorila blog?
- Volim da proširujem vidike i život obogatim za još neku "sitnicu koja život znači". Uz to, jako volim kulinarstvo i već više godina pratim specijalizovane stranice na ovu temu, kao i vrlo lepe privatne rubrike (blogove), koji me uče mnogo čemu. Pa, kako bih svoje umeće/neumeće podelila sa vama, koji imate ukuse slične mom, reših da se i ja "postavim" na ovo čudo od Interneta:)
2. Koju vrstu blogova čitaš?
- Pratim kulinarske blogove, blogove posvećene "zdravom životu", blogove koji se bave tematikom hortikulutre i prirode uopšte, kao i one koji za predmet imaju umeće pletenja, šivenja, dekupaž tehnike itd. 
3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
- Dekorativnu kozmetiku koristim vrlo slabo, tako da omiljenu marku nemam;)
4. A odjeće?
- Ne, takođe.
5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
- Retko sam "pod maskom" ali neka to bude maskara...
6. Koju boju najviše voliš?
- Ih, sad! Pa, volim više njih ali evo neka to budu bela i tirkizna.
7. Tvoj parfem?
- Hm, svi su moji:) Obožavam ih. Za sada neka bude Versace "Bright Crystal".
8. Koji film najviše voliš?
- Nisam filmofil i poslednjih godina retko odgledam neki film. 
9. Koje države želiš posjetiti i zašto?
- Rado bih proputovala čitav svet ali realnost je nešto sasvim drugo. Volela bih otići, prvenstveno u daleku Indiju, tako bogatu istorijom, i osetiti sve što ona pruža - a pruža mnogo varijeteta. Naravno, ne zaboravljam kulinarske specijalitete... Zatim, Irak i Iran, zbog bogatstva kulture i civilizacije koja je oduvek postojala na tom tlu. I ovde bih se osvrnula na njihovo kulinarsko umeće, koje bih rado "ukrala". Španija je tu, naravno, zbog svoje topline, prisnosti naroda i naravno kuhinjeeeee:). Peru, Argentina, Čile, ma putešestvije po Južnoj Americi u totalu jer me tamošnji ljudi oduševljavaju:) Naravno, volela bih se upoznati sa njihovim drevnim kulturama malo detaljnije... Za kraj ostavila bih ogromna i nepregledna prostranstva Mongolije i Rusije, kojima bih se rado prepustila i srasla s' prirodom. 
Ovom nagradom želim da obradujem sledeće blogerke:
I, to bi bilo to... Hvala, još jednom, drage moje Jasna i Ankice. 
A, "srećnim dobitnicima" želim puno uspeha u daljem radu i druženju;)
Naravno, preuzmite sličicu, postavite na svoj blog, odgovorite na pitanja koja vidite gore i prosledite nagradu blogerima koji, prema vašem mišljenju, zaslužuju da budu nagrađeni i ostavite im poruku o tome na njihovim blogovima.
Pozdrav svima!

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

8 коментара:

  1. Joj, pa predivan je, puno ti hvala. Želim puno uspjeha i tebi, rado čitam tvoj blog.

    ОдговориИзбриши
  2. Dugo te nije bilo, bas se radujem da si ponovo ovde :)
    Hvala puno na ovoj preslatkoj nagradici!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti puno,puno na ovoj divnoj nagradici !! Baš si me razveselila i počastila time što si i mene izabrala da mi je dodijeliš. Nagradicu preuzimam i ovih dana pišem post , i hvala ti još jednom ! Veselim se daljnjem blogo-druženju :)

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Nale, hvala ti punooo... moracu nesto lepo da smislim, pa da prosledim dalje!;))) ljubim te...

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Nataške, hvala ti puno na nagradici. Kao što napisah i Mihaeli, stigla je u pravi čas i jako me obradovala! :) :*

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da sam vas obradovala, kao sto su mene Jasna i Ankica, uz Mihaelu posebno, koja je mi je prosledila drugu vrstu nagrade. Moracu malo dublje da se pozabavim ovom Mihaelinom pa cu je proslediti dalje... Pozdrav, drage moje;))

    ОдговориИзбриши