PERECE

Često mi se desi da bih rado pojela nešto slano, onako da se zanimam. Tada tamanim, u većini slučajeva, bundevine semenke, pečene, naravno, ali nekad bih pojela i neku grickalicu, tj. perecu ili prutić, ma, znate na šta mislim. Ne volim ove kupovne i uglavnom ništa od toga i ne kupujem, već kad dođem u pomenutu situaciju pravim dva-tri oprobana receptića za perece. 
400 g brašna
200 g margarina
1 supena kašika masti
1 prašak za pecivo
2 kašikice soli
200 g sira
2 jaja
po potrebi vode
susam, kim

Priprema: Margarin, sobne temperature, pomešati sa masti i u to dodati brašno, prašak za pecivo, jedno jaje, so, sir i vodu, koliko da se zamesi testo. Ostaviti da odstoji 30-60 minuta, zavisi koliko vremena imate. Što duže stoji, to je bolje. Zatim, razvaljati testo na debljinu prsta i premazati sa umućenim jajetom, izrezati na željene oblike, posuti susamom ili kimom i peći u plehu, obloženom pek-papirom, na temeperaturi od 220 stepeni C, dok ne dobije zlatno-žutu boju. Prethodno ugrejati rernu. 

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

11 коментара:

  1. Bas su lepe!!Svrati do mene po nagradicu:)

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan recept, i uvijek dobro došlo za duge zimske večeri.

    ОдговориИзбриши
  3. Ovakve stvari i ja jako volim i dobar recept uvijek dobro dođe.

    ОдговориИзбриши
  4. Meni su draze ovakve slankaste grickalice nego neki kolaci.
    Josh jedna 'otkrivena' brineta - lijepa fotka!

    ОдговориИзбриши
  5. Ja ovakve grickalice pravim u ogromnoj količini, pa onako tople u veliku kesu i friz. Tako zaleđene jako se brzo odlede a pogotovu u mikrotalasnoj. Super su kada su gosti ne nanajavljeni.

    ОдговориИзбриши
  6. volim ovakve grickalice, isprobat ću te tvoje, ovakvo nešto mi uvijek dobro dođe u kući

    ОдговориИзбриши
  7. Sve izgledaju odlično! Meni je bolje i ne početi s njima jer ne znam stati. :)

    ОдговориИзбриши