Novi nagradni krug...

Dragi moji, nakon ne baš redovnog objavljivanja recepata i zapostavljanja našeg virtuelnog druženja (na kratko), evo me sa nagradama.  
Jako sam se obradovala kada su me MajaZora i Taci nagradile i tako me zaista uveselile, jer uvek se, kao dete, radujem nagradicama koje jedni drugima uručujemo. I, inače sam neko ko se malim stvarima veseli do neba. Pa, tako pođimo redom:

Nagrada dobijena od Maje i Zore zahteva  da:
  1. Naznačite link bloga čiji vas je autor nagradio i da mu se  zahvalite.
  2. Napišete o sebi 7 stvari, po sopstvenoj želji.
  3. Pošaljete nagradicu na 15 blogova koje volite i
  4. obavestite ih porukom (na njihovom blogu) da su dobitnici ove nagradice.




Ovo opisivanje podseća me na razgovore za posao, kad poslodavac kaže, kako biste sebe opisali? Hm, ja ne želim da zvučim kao na takvom razgovoru, zato ću biti otvorena i iskrena, jer smatram da upravo tako nešto i želite da pročitate. 
- Jako sam emotivna osoba. 
- Volim prirodu više nego 'leba da jedem; rado provodim svaki mogući momenat u njenom zagrljaju. 
- Imam trideset godina, udata sam za divnog čoveka, koji je često naporan, ali i ja umem da budem "teška ko Trepča". Zajedno smo, evo, šesta je godina.
- Obožavam da kuvam i vreme provodim u osmišljavanju novih "izuma za nepce". 
- Želela bih da svoj profesionalni razvoj usmerim u pravcu kulinarstva i uopšte same teme pružanja usluga ovog tipa.
- Nisam tradicionalista, mada držim do forme i korena.
I tako bih mogla ja još malo, al' ako kažu sedam - onda sedam i nek' bude!

A, sada proglašenje dobitnika ovog kola blogovske nagradne igre glasi:
  1. Melrose
  2. http://posnajela.blogspot.com/
  3. Jasna
  4. Sandra
  5. Selma
  6. Vera
  7. Nina
  8. Ana-Marija
  9. Suada
  10. Sanja
  11. Nada
  12. Jelena


A, sada na red dolazi nagrada koju mi je Taci prosledila i ovim putem joj se jako zahvaljujem. Simblolika ovog preslatkog sata je u tome što svaki čas predstavlja po jedan blog, za koji smatrate da ima duh kreativnosti. Znači, 12 časova – 12 blogova. 


Pa, da krenemo? Evo naših srećnih dobitnika. 
Naročitu pažnju skrećem na prvi navedeni blog i našoj drugarici želim svako dobro, i naravno, poštedeću je daljeg prosleđivanja nagrade. Ovim želim da joj pokažem da mislimo na nju:) 
  1. Aliki
  2. Dragana
  3. LadyA
  4. Snježa
  5. Deana
  6. Majstorica
  7. Monika
  8. Tadeja
  9. Dilajla
  10. Andrea
  11. Martina
  12. Ankica
Dragi moji, nadam se da će vas nagrade razveseliti.
Ćaos, svima!

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

10 коментара:

  1. Hvala velika na nagradi, hvala na lijepim zeljama za novu godinu (uzvracam istom mjerom:))!

    ОдговориИзбриши
  2. :)))
    hvala ti draga moja od srca!
    Baš sam se razveselila..
    PUSA VELIKA

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na nagradici ,uvijek je s užitkom primim.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja malo kasnim, jako sam u gužvi ofih dana, hvala na nagradici, baš si me razveselila

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti mnogo na ovim divnim recima i na nagradici koji mi dajes. :) Uskoro cu je postaviti kod mene samo prvo da malo sredim neke stvari na blogu.


    Tvoje COOLINARIJE su prelepe..
    Puno zdravlja, srece i jos mnogo lepih recepata ti zelim.

    ОдговориИзбриши
  6. Puno hvala na nagradici :-) Dosla sam da uzmem slicicu i vidjeh da nema moje zahvalnice, a napisala sam je prije par dana :-)
    Ko zna na sta sam kliknula.
    Puno pozdrava.

    ОдговориИзбриши
  7. Drago mi je da ste se odazvale i da ste se obradovale.
    Sanja, evo zahvalnice, i hvala sto si opet ostavila komentar, jer stvarno nisam naisla na taj od pre neki dan. Zelim ti sve najbolje. :))

    ОдговориИзбриши