KUGLICE SA KEKSOM I KOKOSOM

Verujem da ste svi u gužvi i da su praznici učinili svoje, a ni kod mene nije mnogo drugačije. Ipak, našla sam vremena da vam, u dane radosti i rođenja Hristovog, predstavim još jedan receptić, kojim čestitam Badnji dan i Božić svim vernicima pravoslavne veroispovesti, s' željom da praznike provedu u miru svoje porodice, i jedni drugima daruju ljubav, oprost, pomirenje i slogu. 

Dragi moji, oprostite boli, oterajte tugu, oplemenite svoj život i činite ono što je Bogu milo! Dočekajmo smerno i radosno rođenje Hristovo! Mir Božji, Hristos se rodi!


  • 200 ml vode
  • 250 g margarina
  • 100 g kristal šećera
  • 100 g čokolade za kuvanje
  • 250 g mlevenog keksa
  • 100 g kokosa
  • 3 supene kašike ruma 
  • 200 g žele bombona
  • dekoracija po želji

Priprema: U šerpicu usuti kristal šećer, vodu i na nekoliko parčića isečen margarin, pa sve lepo rastopiti. Kada je margarin skoro otopljen dodati usitnjenu čokoladu i fino rastopiti sve. U još vruće dodati keks i kokos, pa sve lepo umešati da se dobijE kompaktna smesa. Smesu ohladiti i sipati rum, promešati smesu i podeliti napola. Vlažnim dlanovima oblikovati kuglice, u sredinu svake staviti komadić žele bombona, te valjati u željenu dekoraciju. Originalni recept nalazi se ovde.


Hvala Vam na posetama mom blogu i vremenu koje odvojite kako bi "došli do mene". Zato, molim vas poslužite se! Prijatno, drugari:) Svako dobro i Bog vas blagoslovio!

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

15 коментара:

  1. Upravo smo imali pricu moga tate o obicajima na Badnje vece... Iako ne 'pripadam' toj religiji drago mi je cuti o obicajima, hrani, - obicno nose notu tajanstvenog, magicnog,...

    ОдговориИзбриши
  2. Neka ti je Sretan Badnji dan da na miriru i u veseljku provedes sa svojim najmilijima !!!!!

    Vaistinu se rodi !!!

    ОдговориИзбриши
  3. Draga moja, srecno Badnje vece tebi i tvojima...bas je divan post, napisala si upravo sve ono sto je vazno...i hvala na ovim finim kuglicama, evo upravo grickam jednu!;)))

    ОдговориИзбриши
  4. Nale,neka ti je srecno Badnje vece.Hristos se rodi!

    ОдговориИзбриши
  5. Sretan Božić i svako dobro tebi i tvojima želim !

    ОдговориИзбриши
  6. Vaistinu se Hristos rodi!

    Veliko hvala na divnim recima i prelepom posluzenju :)

    Srecan Bozic Tebi i tvojoj porodici od sveg srca zelim.

    Ziveli!

    ОдговориИзбриши
  7. Srećan Božić i tebi i tvojoj porodici! Divan post :)

    ОдговориИзбриши
  8. Za divan blog jedna nagradica od mene,pa svrati!:)

    ОдговориИзбриши
  9. Majo, hvala ti punoooo! Evo me svracam, turi lonce!

    ОдговориИзбриши
  10. Prelepe kuglice, svrati na moj blog po nagradu!!!

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala Zoro, evo me za neki minut, dolazim...

    ОдговориИзбриши
  12. I kod mene te ceka nagradica :-*
    http://udzakubrasna.blogspot.com/2011/01/12-blog-awards.html
    P.S. baci jednu kuglicu, obozavam kokos :))

    ОдговориИзбриши
  13. Tanja, samo se posluzi :) Hvala puno za nagradu, radujem se, radujem... :))))

    ОдговориИзбриши
  14. Sretan Božić.Zanimljiv receptić, probat ću jednom.

    ОдговориИзбриши