22.02.2011.

Ferrero Rocher i Nugat krem

Nezaobilazno iz Mihaeline kuhinje jesu domaće Ferrero kuglice. Kao što znamo, kada su ih svi jako lepo i uspešno pravili, ja sam zakazala i to nisam mogla sebi da oprostim, jer Mihaelu jako volim. Izvini, draga, i evo ovog puta ispravljam grešku:) Znači, domaći Ferrero Rocher  i domaći nugat krem, koje predstavljam u okviru igre FBI rukavice, čiji je autor, draga nam, Mamajac.
Za kuglice je potrebno:
100 gr lešnik napolitanki
150 gr lešnika
200 gr domaćeg nugat krema
150 gr čokolade za kuvanje 
4-5 kašika ulja


Priprema: Propeći lešnike na 180 stepeni oko desetak minuta. Nakon što se prohlade samleti ih prema ukusu (malo krupnije parčiće ili baš fino samlevene). 
Napolitanke izlomiti, dodati lešnik i domaći nugat krem, lepo promešati i ostaviti smesu da se lepo poveže. Ovog puta smesa je odstojala čitave noći, mada nema potrebe za tim, jer kuglice se slobodno mogu raditi nakon dvadesetak minuta.  Uz savet, da se smesa što bolje rashladi jer je rad tako lakši. 
Složiti formirane kuglice na tacnu i staviti da se lepo ohlade u frižideru oko sat vremena.  Čokoladu rastopiti i dodati ulje, pa umakati kuglice. Kada se kuglice ohlade i čokolada se fino stegne servirati i uživati.
 
A, za domaći nugat krem potrebno je:
100 g pečenih lešnika
100 ml mlakog mleka
200 gr čokolade za kuvanje
3 belanca
50 gr šećera
200 ml slatke pavlake (33-35% masnoće)
Priprema: Lešnike samleti i potopiti sa mlekom da se dobije lepa, homogena smesa. U ovom slučaju lešnik nije samleven u najsitnije komadiće, što je stvar ukusa, te na Vama je da odaberete kako ćete ga sampleti. U čokoladu, istopljenu na pari, dodati lešnike i sve dobro izmešati. Belanca sa šećerom umutiti penasto, ali ne previše čvrsto. Umutiti i slatku pavlaku, pa pažljivo umešati sa belancima. Četvrtinu nugat krema umešati sa pavlakom i belancima, a onda tu smesu usuti u ostatak lešnika i sve lepo, polako, mešati, dok se u potpunosti ne sjedini. Sipati u teglicu i ohladiti 2-3 sata u frižideru. Preporučujem, da smesa odstoji desetak sati.

13 коментара:

  1. Odlično! Samo moji da ne vide ovaj divan krem :))))

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Nale, ovaj tvoj post me u potpunosti ostavio bez teksta... Zaista si me raznezila :)))
    Ferero izgleda boznstveno, a ni nugat ne zaostaje za njim :)
    Hvala ti od srca!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala vam, dragi moji:)
    Mihaela, veliki kiss za tebe i tvoje:)

    ОдговориИзбриши
  4. Divno Nale.I ja se spremam da pravim.Razmisljala sam kako bi bilo da zamenim lesnik sa kikirikijem i lesnik napolitanke sa cokoladnim?Kad probam,javljam kakav je ukus:))

    ОдговориИзбриши
  5. Uh, Ferrero! Već vidm kako ću ovo spremit za neki sljedeći rođendan.. Nažalost, ja ću gqa probat tek dogodine :)

    ОдговориИзбриши
  6. Gledam ove tvoje slike, citam recept i govorim sebi :'Ne, to se meni ne jede.'
    Vec nekoliko dana pokusavam izbaciti slatkise (i karbohidrate):-(
    Odlicno izgleda!

    ОдговориИзбриши
  7. sve odlično izgleda, ja sam isto imala namjeru napraviti ove kuglice, ali ne stižem tako da nekom drugom prilikom

    ОдговориИзбриши
  8. Super rico los bombones,me tientan,el chocolate es mi delirio,se ve muy lindo el trabajo,felicitari,ímbrátisari si afectunea.chao

    ОдговориИзбриши
  9. Sve sam mislila da sam ovde vec ostavila komentar, ali ove kuglice zasluzuju reprizu...sve je jako lepo napravljeno a nugat krem cu morati da isprobam prvom prilikom!:))) kiss

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala svima. Šaljem vam ogroman pozdrav, odavno vas nisam videla:) Kiss svima

    ОдговориИзбриши