SLANI KOLAČ SA VIRŠLAMA

Mihaela, prelep ti je recept i uživali smo u njemu. Hvala ti, draga moja.
Odličan je kao doručak, kako sam ga i servirala, al’ mišljenja sam da može fino poslužiti i ako se pojave nenajavljeni gosti, jer se namirnice, potrebne za njega, uvek mogu naći u frižideru i brzo je gotov. Tako da smatram da je ovo još jedan plus koji recept zaslužuje. A, ukus? Vrlo sam vrlo zadovoljna i preporučujem ga svima. 
Receptić je pogodan i za one koji tek po koji put zađu u kuhinju i nisu vešti u pripremi. Sa, ovim slanim kolačem ne mogu da omanu, ni slučajno. 

Potrebno: 
Za testo-2 jaja, 1 dl ulja, 2 dl jogurta, 200 g brašna, 1 prasak za pecivo, so, 100 g povrtne salame.  
Za preliv-150 g sira, 2 jaja.

Priprema: 
Sjediniti jaja, ulje, jogurt, brašno, so i prašak za pecivo. U podmazan pleh izručiti pripremljenu smesu. Grilovanu salamu uviti i položiti u testo. Umutiti jaja i sir, pa preliti preko. Peći u ugrejanoj rerni, oko pola sata na 200 stepeni C.

Jedina razlika u odnosu na originalni recept je u tome što sam umesto viršli koristila povrtnu salamicu, prethodno grilovanu i dodala malo tvrdog sira.
Ovo je ujedno ono što sam ja ovog puta odabrala da "istražujem" u Mihaelinoj kuhinji, a u okviru igrice FBI rukavice, čiji je autor Maja. Jeste da se recept ne nalazi na blogu, ali ovim putem želim da apelujem na našu  dragu drugaricu kako bi ga ubrzo postavila, jer receptić to zaslužuje.  

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

12 коментара:

  1. Ja sam oduševljena receptićem i ovo ti je super ideja sa šunkom. Meni ima ukus projei neodoljivo mi liči.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Nale, hvala ti sto ucestvujes u istrazi mog bloga i hvala ti na ovoj ideji sa umotanim salamicama :) Bas mi slatko izgleda u ovom izdanju ;)
    Drago mi je da ste fino ruckali, a recept prebacujem na blog cim napravim koju fotku :)
    Puno te pozdravljam

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo bi moji decki voljeli...100%! Zgodno za 'mobilni' rucak :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Molim da svratis na moj blog i preuzmes svoju zasluzenu nagradu

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala vam drage moje!
    Mihaela, probala sam ja još i kiš s piletinom al nisam uspela da ga fotkam, jer je otišao i pre nego što se malo prohladio. I taj recept je predivan:)
    Jasna, hvala ti puno na nagradi:) Evo me, dolazim...

    ОдговориИзбриши
  6. hmm, ne jedem slatko pa mi je jedan ovaj slani receptić baš dobro došao :)

    ОдговориИзбриши
  7. Lep recept si odabrala Nale.Svrati po nagradicu kod mene:)

    ОдговориИзбриши
  8. Natasa, hvala jos jednom za linkove. Sve mi se dopada, posebno onaj 'eight-layers casserole'
    Lako za napraviti u vecim kolicinama, a izuzetno!;-)

    ОдговориИзбриши
  9. :) Nema na čemu, drago mi je da ti se dopada

    ОдговориИзбриши
  10. Este pastel salado está muy original,me encantó,se ve una delicia eres pentru culinare,abrazos.

    ОдговориИзбриши