MINI PIZZA

Dragi moji, nakon odsustvovanja, evo me ponovo. Nadam se da ste svi dobro i da, kao što vidim, pripremate izvrsne gurmanluke. Odmah ću Vam reći, da me je proleće probudilo, pa mnogo više vremena posvećujem aktivnostima van zidova. Te,  to je ujedno jedan od razloga dužeg “no post” statusa. Nedostajalo mi je druženje, ovako virtuelno, ne  mogu reći da nije. I kako bih Vas opet “videla” na mojim stranama, pripremila sam nešto što skoro svi vole. U to ime, izvolite poslužite se ovum divnim mini-picama, koje su vrlo jednostavne za pripremu a tako kompleksne za nepce.
Za testo:
500 g brašna
20 g svežeg Alpha kvasca
300 ml tople vode
1 kašičica soli
2 kašičice šećera
oko1 dl ulja
1 jaje
Za nadev:
120 g tost nareska
120 g tost sira
200 g kečapa
1 jaje
prema ukusu origana
6-7 listića sremuša

Priprema: Kvasac rastvoriti u vodi, uz dodatak šećera. Umesiti testo od svih navedenih sastojaka i ostavi da nadođe oko 40 minuta. Blago premesiti, pa rastanjiti oklagijom na debljinu oko 0.5-1cm. Modlom ili činijom praviti željene oblike, prečnika 15-ak cm. Testo staviti u tepsiju, izbockati viljuškom, premazati umućenim jajetom, dodati kečap (na nekoliko, odabranih, dodati listiće sremuša) i tost narezak, pa peći u prethodno grejanoj rerni na 200 stepeni C. Pred kraj dodati sir i nakon 5 minuta pice su gotove. 
A, uz ovo, svima koji vole pisanu reč, naročito poeziju, poklanjam PROLEĆNU PESMU.

Osećam večeras dok posmatram laste 
i pupoljke rane
kako srce moje polagano raste
k’o vidik u lepe, nasmejane dane; 
kako s mladim biljem postaje sve veće 
i lako k’o krilo,
i kako mu celo jedno nebo sreće
i pakao bola ne bi dosta bilo; 
kako čezne za svim što bi život mog’o 
lepog da mu dade, 
i da mu ničega ne bi bilo mnogo
tako su velike čežnje mu i nade.
Osećam, da dosad sve je bilo šala
moga srca vrela;
da još nikom nisam ljubav svoju dala
koliko bih mogla i koliko htela. 
Da ima u meni cela nežna plima 
reči nerečeni’,
da bih srce mogla poklanajti svima
i da opet mnogo ostane ga meni. 
Desanka Maksimović

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

12 коментара:

  1. Nataša, konačno si tu. Ma drago mi je što se šunjaš napolju, tako i treba.

    Ko može odoleti pici. Nema te osobe. Slažem se da su mini varijante super opcija, naročito za veće društvo.

    Sremuš ti dođe kao naša verzija rukole. Super si se setila. Srpska pica! Možeš i da zaštitiš recept!

    ОдговориИзбриши
  2. Jeco, drago mi je da ti se dopada, a još draže da smo opet zajedno:)
    Vidiš kako si ti pametna glavica, pa meni ni na kraj pameti nije bila ova ideja - srpska pica, al sve je moguće:))) Hvala, draga moja

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si ponovo sa nama - nedostajala si mi. Odlican post - to se zna. Molim te hitno se javi meni na email, jer tvoj kontakt ne mogu pronaci. ;-)

    ОдговориИзбриши
  4. Caos, Jasna, draga. Kiss i hvala ti na lepim recima.

    ОдговориИзбриши
  5. Nale, Can't read your recipe, but i bet they are yummy! slurp :)~~

    ОдговориИзбриши
  6. Welcome back, dear...hvala na lepim stihovima i posluzenju, evo vec grickam jednu, meni ovo uvek prija, njam, njam.:)))

    ОдговориИзбриши
  7. Savrseno Nale! Dobrodosla nam nazad! :-))))

    ОдговориИзбриши
  8. Nale, ti si bas u prolecnom raspolozenju :) Divni stihovi, jos lepse grickalice, pa neka pocne prolece!!!! Pozzz :)

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala vam dragi moji na lepim komentarima. Veliki pozdrav!!!

    ОдговориИзбриши
  10. odlične pizette, divno izgledaju, tako fino, slasno. Drago mi je da si opet ovdje. I hvala ti za ovu lijepu pjesmu Desanke Maksimović, divni stihovi !

    ОдговориИзбриши