FENJERČIĆI

Fenjerčići – jer me iz nekog razloga podsećaju na male fenjere... Hm, možda ja imam uvrnute asocijacije, ali tako sam ih krstila i tako nek' bude. Mogu odlično poslužiti za zabave i veća okupljanja, ali nemojte čekati takve prilike, već se  poslužite kad Vam je ćef:)
Predjelo rol viršle
600-700 g brašna
1/2  kesice origana
1 kašičica soli
2 dl ulja
2.5-3 dl mleka
10 g svežeg Alpha kvasca
1 kašika šećera
6 viršli
1 jaje

Priprema: Obariti viršle. U mlako mleko dodati kvasac sa šećerom i ostaviti da odstoji. Kada se kvasac zapenio zamesiti testo od brašna, origana, soli, ulja i pripremljenog kvasca. Podeliti testo na dva dela i ostavi da fino nadođe. Kada je testo naraslo, rastanjiti testo oklagijom (0.5 cm) i seći na kockice (5x5). Gornju polovinu svake kockice prošarano iseći (3-4 zareza), premazati celu kockicu umućenim jajetom, a na donju polovinu testa staviti komad barene viršle i urolati, počevši od donjeg dela, tako da rasečeno testo bude na gornjoj strani. Tako ih stavljati u pleh, premazati jejetom i peći u ugrejanoj rerni na 200 stepeni C, desetak minuta. 
Rol viršle koktel pecivo

Još fenjerčića možete pogledati u izvođenu moje drage Lane:)

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

20 коментара:

  1. ovo tako dobro izgleda.Veoma dekorativno! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Super recept,sviđa mi se ideja origana u tijestu...Probam!

    ОдговориИзбриши
  3. Ma preslatko izgledaju ova peciva. Morati cu ih praviti, djeca ce sigurno biti luda za njima :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Sto su dobro izasli, bas su super. Pozdrav...

    ОдговориИзбриши
  5. Prekrasni su stvarno kao mali fenjerčići..baš dekorativno..divan blog u cjelini..veliki ti pozdrav draga!

    ОдговориИзбриши
  6. Kakvo lepo ime.Ovo je odlicno za uzinu:)

    ОдговориИзбриши
  7. Kako su prekrasni, pravi mali fenjercici! ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala, drage moje...
    #Dunja, zaista dobro bi išlo uz pivo, vidiš kako si se dosetila;)))
    #Majče, tvoje vredne ruke ovo će 100% bolje napraviti od mene... zato, jedva čekam da mi kažeš dal' ti se dopalo:))))

    ОдговориИзбриши
  9. E baš su ti efektni. Prvi put vidim ovu foru. Sve što se stavlja unutra mora biti kompaktno, da ne iscuri. Zapamtila!

    ОдговориИзбриши
  10. Super su mi ovi "fenjerčići". Tako lijepo i dekorativno. Neću čekati prigodu već kako si rekla kada mi bude ćef eto njih i na mom stolu :)

    ОдговориИзбриши
  11. predobro izgledaju da bi se čekalo neka veća okupljanja, jednostavno treba ih napraviti prvom prilikom

    ОдговориИзбриши