KAJZERICE

20 g svežeg Alpha kvasca
3 dl mlakog mleka
1 kašičica šećera
400 g brašna
100 g kukurznog griza
2 kašičice soli
2 dl ulja
3 žumanca
malo mleka
kim

Priprema: Kvasac sa šećerom rastopiti u mleku. Kada uskisne zamesiti testo od brašna, kukuruznog griza, soli, ulja, žumanaca i pripremljenog kvasca. Sve fino umesiti, da se testo ne lepi za stranice posude. Prekriti pamučnom krpom i ostaviti da narasta oko 30 minuta. Zatim, testo premesiti i formirati male loptice, željene veličine. Ređati u pleh, pa ostaviti da narastu 10 minuta. Svaku jufkicu zaseći nožem unakrst (mada makazicama budu lepši zaseci – iseći testo prvo iz jednog pravca, pa drugog - ukrstiti) i posuti kimom... Peći u ugrejanoj rerni na 250 stepeni C, oko 30 minuta. Na sredini pečenja, premazati ih sa malo mleka.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

8 коментара:

  1. Ja se secam, kad sam bila mala kad tat ode ujutru u jednu malu pekaru blizu nase kuce da kupi hleb i ponekad kupi kajzerice.Kao da jos osecam miris i onaj ukus kad zagrizes i one su hrskave pa odjednom meke.To je inace bio pravi luksuz,,kajzerica se postovala;)Divno izgledaju i kim na vrhu odlicno si se setila:)

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasne! Ja tijesto vecinom rezem makazama: Nekako mi je efikasnije.

    ОдговориИзбриши
  3. Sto bi bilo lepo gricnuti jednu sada za dorucak, sa kukuruznim grizom jos nisam pravila i sigurno fino krcka, moracu da isprobam!:)))

    ОдговориИзбриши
  4. Prekrasne su, baš prekrasne, i vjerujem jako fine !

    ОдговориИзбриши
  5. Prekrasno izgledaju,imam osjećaj da mirišu do mene...predivno..veliki pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  6. Kao iz najbolje pekare, i jos bolje :)

    ОдговориИзбриши