Nova igra "7 pitanja"

Nova igrica i divna dosetka kako još bolje da se zabavimo na ovim našim kuvajućim stranama:) Jelena me je tagovala u ovoj interesantnoj igrici, a na meni je da odgovorim na sedam pitanja, linkujem odgovore i prosledim igricu tj. tagujem još pet blogova. 



1. Najlepši post - Sestre Krofnić





2. Najpopularniji post - Integralni štapići





3. Najkontroverzniji post - Pavlova



   


4. Post koji je najviše pomogao (koristio) meni ili drugima - Hrana



5. Iznenađujuće uspešan post - Ruska salata i bele pihtije





6. Post koji nije dobio zasluženu pažnju - Burek sa paprikom





7. Post(ovi) kojim(a) se najviše ponosim




Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

10 коментара:

  1. Hvala za tag :) Mada si me bacila na težak zadatak :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan izbor. Moram odmah promotriti kakav je to burek s paprikom i sestre krafnice.

    ОдговориИзбриши
  3. Prvo da ti se zahvalim:)))A postovi koje si izabrala su s razlogom i odabrani,divni su:))

    ОдговориИзбриши
  4. Super je igrica..ko god da je izmislio.Odlicna za bolje upoznavanje;)

    ОдговориИзбриши
  5. Krasne su ti slike; lijepo se podsjetiti nekih tvojih starijih postova, ukljucujuci 'Integralne stapice'

    ОдговориИзбриши
  6. Prekrasni postovi sa lijepim receptima i fotografijama!

    Lijep pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Nale, hvala ti sto si i moj blog izabrala, ali kao sto sam ti i napisala ispod tvog komentara - ja imam suvise malo postova da bih bilo sta izabrala! :) Nadam se da se ne ljutis...

    A ti si izabrala sjajne postove kao tvoje predstavnike... :)

    ОдговориИзбриши
  8. Sve fini receptici i njam, njam fotke da se podsetimo nekih ukusnih stvari!;)))

    ОдговориИзбриши
  9. Lijepe postove i recepte si izabrala za ovu igricu. I hvala ti što sam i ja u tvome izboru tagiranih blogova ! :)

    ОдговориИзбриши