SKUP FOOD BLOGERA, IX 2011.

U vremenu kada je druženje postalo pojam koji je u deficitu, okupljanje koje se dogodilo u subotu, 17. septembra, može poslužiti za primer. Primer - nama samima i svima koji će ovo čitati ili samo prelistati. Naročito, jer ovo je druženje koje su organizovali virtuelni poznanici i ljubitelji hrane. Ko bi mogao pomisliti da će razmenjivanje mišljenja, recepata, saveta i ideja putem Interneta moći da se pretoči u divno druženje, uz predivnu hranu.
Pripreme za ovo druženje, u mom slučaju, trajale su samo par dana, ali će zato rezultat i utisak koji sam ponela sa okupljanja biti dugo prisutan i osetan. Zašto? Zato jer su svi bili jako dobro raspoloženi, a i ako se dogodio pad energije niko nije želeo da to prikaže. Svi su bili puni dobre volje i lepo raspoloženi, vedri i nasmejani. Utisak koji dominira je da oni koji bi imali pravo da pokažu dozu sujete to nisu pokazali, i tako sam se još jednom uverila da su svi veliki ljudi, ustvari prizemni i svesni svog realnog značaja.
Nekoliko dana zaredom mailovima smo se informisali i dogovarali kako bi druženje bilo što bolje organizovano. Ali, najveći udeo a i teret ovog okupljanja preuzela je na sebe Maja, koja je sa Marijom uspešno odradila posao organizatora i domaćice. Devojke, hvala vam.
I, tako... iskoristili smo divan pozno-letnji dan kako bismo uživo videli jedni druge, prozborili koju reč na razne teme i naravno, potvrdili ili demantovali sami sebe o donekle, već formiranom mišljenju koje smo imali o našim food-blog kolegama.

Posebno i strogo čuvana tajna, bilo je prisustvo (T&T)andema, koje je u meni probudilo vrlo iskrene emocije, jer čim sam ugledala Tadeju osetila sam da je vrlo draga i prijatna osoba. Tadeja, hvala za divan gastronomski užitak i otkrovenje. Ulje sa aromom belih tartufa definitivno je odnelo prevagu nad ostalim stvarima. Rame uz rame sa uljem, stoje Majine Reforma kocke, a zatim, tu su Miličin čokoladni hleb sa namazom od maskarpone sira sa bademima, Majina pita sa prazilukom i pirinčem, Anina štrudla, Integralni krekeri Maje Černjev, Majine kiflice, Tacine urmašice, Jelenino bavarsko pecivo i pita sa medom i orasima, koju na veliku žalost nisam uspela da probam i jako se kajem zbog toga. Uz ove divotice tu su bila i druga posluženja, koja nisam uspela da probam, a to su: Marijin rolat sa spanaćem, Rafaelo kuglice, Sanjini diplomat sendviči, tri vrste rolata Maje Černjev, kao i nebrojeni sitni kolači.
Maja i Jelena učinile su ovaj skup još prisnijim i dražim time što su svakom učesniku darivale Karamel preliv i Ušećerene jabuke. Originalne ideje i vrlo prijatno iznenađenje. Hvala vam, puno.
Fotografije učesnika ovog skupa nisam uspela da načinim, valjda, vođena idejom "ima vremena", a na kraju, sa skupa sam otišla bez fotografija. Ali, zato svi koji bi želeli da vide lica veselih food blogera to mogu učiniti npr. ovde.
Hvala Maji i Mariji, kao pokretačima i organizatorima čitave manifestacije (može se tako reći?), kao i svima koji su taj dan učinili lepim i punim dobre zabave i hrane.


Kiflice sa sirom, koje nam je Maja poslužila, zaista su najmekše i najvazdušastije kiflice koje sam probala. Da ne govorim o Majinom trudu da kiflice budu sveže ispečene, te je zato tog jutra, ljudski, poranila:)


I, ovo je Majinih ruku delo - starinska pita od praziluka. Ne biste nikada pogodili da je u njoj praziluk. Upržen na fin način, začinjen taman koliko treba da Vam čula ne podivljaju, već da se latite još kojeg parčeta.
Još jedno slano posluženje - Anini, mafini sa fetom, maslinama i sušenim paradajzom. Aromatično i mekano pecivo. Za receptić ćemo malo pričekati.

 Jelena nas je ovim bavarskim perecama jako obradovala. 
Uz to, na ovaj način smo u druženje uključili i blogerku sa Novog Zelanda, a "naše gore list", Dubravku/Džoli, po čijoj želji i receptu je Jelena pripremila ove divne perece. Devojke, hvala vam. Zaista su jako ukusne i stvarno, najbolje bavarsko pecivo koje sam probala do sada.
Jelenin specijalitet - česnica, tj. masna pogača. Ne mogu Vam preneti svoje utiske, jer nisam probala ovo pecivo, koje je zaista divno mirisalo i vrlo primamljivo izgledalo. Jeco, čestitke na trudu:)
Integralni krekeri sa semenom lana, bundeve, suncokreta, belim vinom i suncokretovim uljem, bili su vrlo ukusni, a delo su Maje Černjev.
Rolat sa sirom, Maje Černjev.
Rolat sa pečurkama, takođe, Maje Černjev.
Pica-rolat sa krompirovim testom, Maje Černjev.
Uz ova peciva, Maja je bila jako vredna i darežljiva, te nas je počastila i kutijom divnih, sitnih kolača. Majo, hvala puno.
Rolat od spanaća, kojim nas je počastila Marija, delovao je jako dekorativno. Nažalost, Marijine Rafaelo kuglice nisam uspela da fotkam, inače, pobrale su samo reči hvale:)
Ovo su Sanjini diplomat sendviči u dve varijante - sa pečenicom i tunjevinom. Hvala, Sanja.

A, sada prelazimo na deo slatkog dela posluženja koje se tog dana našlo pred nama:
Divna, štrudla sa orasima i džemom, koju nam je Ana donela, jako je fina poslastica, koju su hvalili i moji ukućani, nakon što sam im donela malo od ovog divnog kolača. Ana, hvala puno.
 Jelenini trouglovi od meda i oraha - preporučujem od srca. Divan kolač, sa notom starih vremena. Još jedna vrlo dobra poslastica:)
Na dar - ušećerene jabuke, naše vredne blogerke Jelene. Zaista, čarobna ideja i opet nešto što nas seća na vašare, detinjstva i neka prošla vremena. Znate li koliko asocijacija budi ovakva velika-mala stvar? Jelena, hvala.
Milica me je jako prijatno iznenadila sa ovom, do tada, ne probanom kombinacijom. Mogu reći, da sam bila oduševljena. U pitanju je čokoladni hleb sa namazom od maskarpone sira i badema. Milice, bravo! Uz to, liker (od ribizli, višanja i malina) kojim nas je Milica poslužila bio je vrlo pitak ali i opasan, ako niste u formi;) Pozdravi mamu, Milice.
Još jedna, dobra, stara poslastica, kojom nas je počastila Taci, našla se pred nama - knedle sa šljivama. Hvala, Taci.
Volite urmašice i znate kako treba da izgledaju? Probajte Tacine i bićete oduševljeni. Jako uspešno pripremljen kolač. Divna šara, dovoljno sirupa i fino natopljen kolač.

A, za kraj ono najslađe, Majine Reforma kocke. Reforma torta pripremljena na vrlo maštovit i originalan način. Majo, zaista sam bila bez reči i uživala u svakom zalogaju. Hvala za divan ugođaj. Bravo!



Tadeja i Timna su me jako obradovale, kao što rekoh, i posebno se zahvaljujem našim gošćama što su nam ulepšale druženje i počastile finim gurmanskim raritetima, kao što je maslinovo ulje sa aromom belih tartufa i paški sir, koji je, ako sam dobro shvatila Tadeju, prošle godine, u Londonu, proglašen za najbolji sir na svetu. Hvala, drage naše i dođite nam ponovo:)
Za sve koji se ne boje nepoznatog - ovo će biti savršeno! Ni reči o prenaglašenom ukusu tartufa već divna mešavina maslina i ovih, malih, pečuraka, koje se zlatom smatraju:)
Za  zainteresovane ili znatiželjne, nadam se da je ovo bilo i više nego dovoljno. A, za društvo sa Ade, veliki pozdrav i veliko hvala!

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

29 коментара:

  1. Već sam pročitala dojmove s druženja i mogu reći da ste se stvarno fino provele. Svaka čast organizatoricama i sudionicim!

    ОдговориИзбриши
  2. Mi bismo opet! :)
    Doista je bilo divno, divne ste domaćice u svakom smislu, o hrani ne moram ni govoriti, nema čega nije bilo.
    I neka mi se druge ne uvrijede, sve ste doista lijepe žene, ali ja nisam mogla oka skinuti s Nataše, koliko je ona meni lijepa. Nisam po avataru imala predodžbu kako izgleda, a preslatka je, poput djevojčice. :)
    Da ne propustim, peče i fenomenalan ajvar ili već nešto na tu temu. Nadam se da nitko nije brojao koliko puta sam zahvaćala u teglicu! ;))

    ОдговориИзбриши
  3. I kod tebe prelijepi utisci sa predivnog druženja, baš mi je drago što ste poslikale svu hranu, vidi se da ste uživale! Prelijepo druženje

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista sam sa velikim uživanjem pročitala tvoje utiske o okupljanju.
    Iako mi se zbog određenih stvari virtuelna komunikacija ne dopada, ovakvi momenti nekako anuliraju sve one negativne emocije koje znam ispoljiti prema ovakvoj vrsti komunikacije.
    Kada čitam ovaj post i kada sam pogledala fotografije, bilo mi je još više krivo što nisam mogla doći. :(
    Iskreno se nadam da će biti još ovakvih druženja i da ću vas jednog dana sve upoznati i uživo, a ne samo preko recepata. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jubistacha, bilo je divno:)
    Tadeja, i mi bismo:) Za ostalo rečeno, puno ti se zahvaljujem i odoh da se stidim;) Pozdravi za tebe i tvoju divnu devojku:)
    Tamara, zaista je bilo lepo, to se oseti. Što se hrane tiče, nastojala sam da sve zabeležim:))

    ОдговориИзбриши
  6. Nale moja, citam vase utiske sa druzenja i uzivam u svakom postu, a posebno mi je drago sto sam mogla da vidim moju virtuelnu drugaricu, saljem ti veeeliki pozdrav i jedva cekam da popijemo jednom kaficu uzivo...pozdrav za sve moje cure iz blogosfere!;)))

    ОдговориИзбриши
  7. Nataša, vrlo mi je drago kada ono sto napišem "legne" posetiocima:) Verujem, da bi druženje s tobom bilo još zabavnije, jer imam utisak da si jako druželjubiva i slobodna osoba. Čekamo te idući put:)
    Lanić, nadala sam ti se, da znaš... Za kaficu nema da brineš samo da se nekako sastanemo:) Kiss, draga

    ОдговориИзбриши
  8. Nale, pre svega komplimenti za klopu koju si spremila i za ovako lepu przentaciju. Ja nikako da se svrtim i napisem post.
    Hvala puno na drustu "od" i "do" :))) Vidimo se na kafici!

    ОдговориИзбриши
  9. ... i da se dopunim. Onaj tvoj kolac sa sljivama sam smazala cim sam stigla kuci, mnogo je dobar!

    ОдговориИзбриши
  10. Nale, mnogo mi je drago sto sam te upoznala. U prirodi si, bas kao sto Tadeja kaze, pravi devojcurak.
    Pa ti, vrednice, si skoro sve uslikala. I sad kad gledam ovu hranu, krivo mi je sto nisam jos vise jela:)))

    A sad odoh po recept za Bake rolls, nesto mi se gricka.

    ОдговориИзбриши
  11. Kad krenu izvještaji s okupljanja, ne mogu se nadiviti fotkama hrane, jer stvarno je raznovrsna, fina i oku ugodna.

    ОдговориИзбриши
  12. Prekrasno stvarno da ste se okupili i divno družili,a ova silna prekrasna hrana svjedoči da ste stvarno uživali..baš sam uživala čitajući tvoje utiske i drago mi je da vam je bilo lijepo:)..veliki pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  13. Hvala Nale!!!!Divne slike!!S razlogom sam vam prepustila fotografisanje:))))Uzivala sam i u drustvu i u klopi.Inace,Taci,ja sam pravila kolac sa sljivama.Poslala sam sta sam napravila,ali izgleda je otislo samo Tadeji,a ne svima vama.Na blogu imam recepte za strudlice i bajaderu,ali cu naknadno staviti i druge.Ako je neka slikala moje djakonije,zamolila bih da mi posalje slike na meil.Vi majstorice za slike.:))Bilo bi lepo da nas u svakom narednom susretu bude vise.DIVNO iskustvo.Ne mogu ni jednu posebno izdvojiti,jer ste SVE ostavile utisak!!!!Do novog i nadam se brzog susreta:))

    ОдговориИзбриши
  14. Taci, nema na cemu, u drustvu je lepse. Hvala tebi sto si me se setila:) Kolač sa šljivama nije bio ni do kolena originalu, po ko zna koji put ću o tome... ali, ako kažeš da ti se dopao, drago mi je, i mogu misliti kako ćeš uživati sledeći put kada budemo uz njega kafenisale:)
    Ana, hvala ti, draga moja. Bilo mi je veliko zadovoljstvo upoznati te, jer već putem komentara i postova "namirisala" sam te:) Eeee, ti znaš šta radiš, ovako hladno a ti bi da pečeš bake rolls i da uživaš, pa nek' ti je prijatno:))
    Hvala svima i drago mi je da uživate putem "reportaža" koje ovih dana objavljujemo.
    Majo, ja ti mogu proslediti ove fotke... pa se pišemo. Drago mi je da sam te upoznala:)

    ОдговориИзбриши
  15. Lep post, i lepo je bilo :)

    Bake rolls sam ponela priličnu gomilicu kad smo se pakovale predveče, i sinoć sam sve sama stukla uz pivce naravno. Odlični, zaista odlični! Nisam još gledala recept, ne znam kako si ih onako fino i jednako sve tanko isekla, bravo! I namaz/salatica je super, a čaša od iste je završila kod mene :)

    :*

    ОдговориИзбриши
  16. Ne mogu se nadiviti ovim divnim fotkama hrane, i sa velikim zadovoljstvom sam pročitala tvoj post o okupljanju i druženju na Adi, draga Nale! Vidi se da ste se lijepo proveli i definitivno uživali u finoj papici!:) Predivno!

    ОдговориИзбриши
  17. Stvarno nam je bilo super, i volela bih da je malo duye trajalo....Ipak nisam stigla bas sve da probam :)Mada ajvar i Bake rolls svakako da jesam. Sve pohvale.

    Odlican post!

    ОдговориИзбриши
  18. Prekrasno blogersko druženje uz puno dobre hrane!

    Pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  19. Ove slike i vase reportaze cu sad stalno nositi u glavi ako podsetnik da iduce godine moram zelim i hocu d abudem na jednom od tih predivnih druzenja:)

    ОдговориИзбриши
  20. Bravo cure! Drago mi je da ste uzivale - samo tako nastavite.
    Pozdrav iz Sydney-a

    ОдговориИзбриши
  21. Majo, za teglicu ne brini:) Kod mene je ona tvoja od karamela, a uzgred i lepša je:)
    Za bake rolls mi je posebno drago da ti se dopada i ta kombinacija sa pivom je odlična:) Što se sečenja tiče, običan, reckasti, nož za hleb, poslužio je svrsi:)
    Namaz je ustvari modifikacija salate koju redovno pripremam kao zimnicu (cepkane paprike), s tim što sam ovog puta dodala i malo kima, i po koju ljutu papričicu...
    :*
    Cure, hvala na poseti i lepim komentarima a tek da smo sve mogle da se nadjemo na istom mestu, mislim da bi druženje potrajalo par dana (i noći). Pozdrav svima:)

    ОдговориИзбриши
  22. Hvala na divnim recima! Jako mi je drago sto smo se konacno upoznale!

    Nadam se da cemo nastaviti tradiciju i ubuduce.

    ОдговориИзбриши
  23. lijepi post i baš mi je drago da si se lijepo provela
    gledam hranu i stvarno je sve odlično pripremljeo te ne sumnjam da ste se lijepo provele

    ОдговориИзбриши
  24. Nataša, sve si divno ufotkala. Meni je samo krivo što nisam stigla sa svima da popričam. Sa Milicom sam samo par reči razmenila, a otišla je tako rano. Malo je vremena. Žao mi je što si i ti otišla pre mraka. Da sam mogla i one stolove da ponesem kući da imam podlogu za slikanje. Moram da nađem neke daske da ih smestim u ormar da ne vidi suprug jer bi rekao da nisam normalna. Baš nam je divno bilo i jedva čekam sledeće viđenje.

    ОдговориИзбриши
  25. Fotke su krasne, recepti isto, a najvažnije je da ste se super provele. Čisto zavidim!

    ОдговориИзбриши
  26. Marija, nema na cemu i drugi put;) Bilo mi je zadovoljstvo upoznati te i provesti vreme u tvom društvu. Nadam se novom okupljanju;)
    Marina, Nina - bilo je jako lepo, ne nešto fency i neobično, već toplo i ljudski, prijatno okupljanje uz lepo raspoloženje i dobru klopu, a to je ono što čoveku dobrodođe. Malo opuštanja i zabave...
    Jelena, hvala ti puno. Nadoknadićemo sve propušteno:) Milica nam je brzo otišla, al' šta da se radi. Vidiš, i to je jedna od blogerki koje su me oduševile. Milice, pozdrav. Joj, oko tih podloga i ja muku mučim, ma kakve poglede ja pretrpim od mojih, ne bih ni da govorim;( Evo, samo što smo jedno druženje priveli kraju i još sumiramo utiske, jedno je sigurno, svi se radujemo novom:)
    Κάθαρσις, hvala puno! Sledećeg puta planiraj da nam se pridružiš:) Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  27. Uh, svuda citam kako vam je lepo bilo, pa mi je jos vise zao sto vam se nisam pridruzila... Bice prilike! :)

    ОдговориИзбриши
  28. Odlično si nam prenjela atmosferu sa druženja i jako mi je drago da ste se našle, da vam je bilo tako lijepo i da si puna divnih dojmova.
    A tek delicije kojima ste se častile, ....., sve bih rado isprobala :)

    ОдговориИзбриши