I, EVO NAS, PONOVO ZAJEDNO

Dobar dan, posetioci, čitaoci, posmatrači... prijatelji! Dugo sam razmišljala imam li razloga vraćati se blogovanju nakon nešto više od godinu dana? Znam, pojavilo se dosta novih članova blog zajednice i naravno, pregršt još boljih ideja i radova... Da li treba nastavljati nešto što je skoro zaboravljeno – to su bile moje misli.

I, naravno da sam rešila da se vratim. Obećala sam vam, zar ne?
Nisam mogla ugasiti blog. Sve vreme bio je otvoren i slobodan za vaše komentare.
Mislila sam da će blog nestati u roku od dva meseca i broj poseta biće ravan nuli, ali... Izvinjavam se svima vama, zahvaljujući čijem je interesovanju i posetama blog živeo mimo mene. Vi ste zaslužni za rad Coolinarije i hvala vam.
Možda se ne bih vraćala ovome da se nisam uverila da je Coolinarija disala zahvaljujući vašem angažovanju. Divan je to osećaj. Hvala vam što ste mi pružili priliku da doživim spoznaju o važnosti Coolinarije, u realnom obimu.
Poslovne prilike, koje su me usko vezivale za blog, više nisu aktuelne; te,  zato sam mislila ima li svrhe nastavljati rad posle zaista duge pauze. Odgovor sam već prethodno navela ali još uvek nisam potpuno svesna da je blog živeo, a da ga uopšte nisam ažurirala. Živeo je zahvaljujući vašim posetama, čitanju recepata, lepim rečima u komentarima... I, tu bih posebno navela da je blog bio bez cenzure godinu dana a da ni jedan negativan komentar nije upućen. Hvala vam! 
Danas nema klope, nema recepta, samo reči duboke zahvalnosti upućene svima vama koji ste čitali, čitate ili ćete čitati Coolinariju.

Pozdrav svima, Nale


Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

13 коментара:

  1. Pa dobro nam došla nazad i zaista se nadamo da iako blog više nije vezan za posao nastaviti i u njemu naći jedan divan hobi. Baš mi je drago da si se vratila!

    ОдговориИзбриши
  2. Znala sam da nećeš moći predugo bez nas :-) I jesam li ti rekla da smo na klik od tebe? Dobrodošla nazad! (Opasna)

    ОдговориИзбриши
  3. :))))))))!!!!!!!!!!!!! Jeeee! Ja sam stvarno navracala i nadala se... Jako mi je drago da si ponovo tu!

    ОдговориИзбриши
  4. Dobro nam dosla i sada odmah na posao i nove receptice na sunce, bez zabusavanja.:))) Veliki pozdrav ti leti!:)))

    ОдговориИзбриши
  5. Divno je sto se vracas!!!!
    Naravno da tvoj blog nije zaboravljen, toliko divnih recepata,....

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da nastavljaš sa ovim blogom, nema mi ljepšeg nego kad ujutro otvorim svoj popis za čitanje i onda me zatrpa hrpa novih recepata. Blogova nikad nije previše i za sve ima mjesta na netu, pa makar i za milijunti recept za krafne...
    Još do prije nekih godinu dana nisam imala pojma kako je lijepo imati svoj kutak, gdje u miru pišeš što sam odabereš, a k tome još poneko i navrati, možda samo da te pozdravi, a možda i nađe nešto za sebe...
    Ja volim taj svoj mali kutak, a još više volim šetati po tuđim postovima, diviti se fotografijama i trudu...
    Zato mi je drago da nastavljaš gdje si stala, jer ti blog ima čvrste temelje i vjerujem da imaš još puuuuuno toga za napisati ovdje!

    ОдговориИзбриши
  7. Dobrodošla nazad! Već se radujem novim, finim receptima i postovima! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Neka si se ti nama vratila. Naravno da je blog zivio , kako i ne bi. ja mislim da su ovi blogovi najdugovjecniji

    ОдговориИзбриши
  9. O draga moja,radujem se tvome povratku,krasnim receptima i divnim postovima kojima si nas darovala,..samo naprijed,veliki ti pozdrav leti:))

    ОдговориИзбриши
  10. Drago mi je da si se odlučila vratiti, jedva čekam da nam ponovno počneš kuhati :)

    ОдговориИзбриши
  11. Jako mi je drago da si se odlučila vratiti blogu i sa nestrpljenjem čekam novi recept. Veselim se ponovnom druženju !

    ОдговориИзбриши