AJME, KOLIKO NAS JE - KESTEN




Dobro nam znana igrica, u kojoj velika većina nas uživa, bilo da u njoj učestvuje ili je prati - "Ajme, koliko nas je", čiji je tvorac Snježana, nastavlja se. Zahvaljujući Ivani, ugostila sam "Ajme", ovog puta. Draga Ivana, hvala ti na primopredaji štafete. Zaista me je ovo obradovalo.

Nije mi bilo lako pronaći pravu namirnicu za ovomesečnu temu. Naime, želela sam da je većini dostupna, cenom pristupačna, primamljivog ukusa, jednako dobra i u slanoj i u slatkoj verziji, da krasi sezonu u kojoj smo (makar, mi na severnoj polulopti). Pa, pregledajući prethodne teme (krompir, cimet, pinjoli, đumbir, pomorandža, integralno brašno i pšenica, suvo voće, ljute paprike, rogač, čokolada, riža, maslina, bundeva/tikva, kupus, jabuka, sir, agrumi, kava, orašasti plodovi i semenke, ananas, tikvice, kukuruz, pasulj, sočivo i bob, gljive/pečurke, mrkva/šargarepa i paškanat, kokos, med, vino, mak, pivo, jaja, šljive, timijan/majčina dušica, šafran, čaj, višnje, kruške, menta, nar, jagode, trešnje, paradajz, nutela, kiselo mleko, banane, kivi, praziluk, ruzmarin, leblebije, hleb, šumsko voće, riba) odlučila sam da ovomesečna tema bude kesten



Nadam se da ćemo imati dovoljno volje, vremena i inspiracije da zajedno kestenišemo ovog meseca. Radove slati na: coolinarija(at)gmail.com. Naravno, trud i ideju treba nagraditi, kako će biti i ovog puta. Autor najboljeg recepta dobiće jedan fini paketić. Neka igre počnu! :)

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

30 коментара:

  1. Čestitke na domaćinstvu! Odličan odabir teme, već ti šaljem ulaznice!

    ОдговориИзбриши
  2. Baš danas sam ga videla na pijaci i razmišljala se da uzmem, pa rekoh, 'ajde sledeći put.
    Super je tema, sviđa mi se. :)
    I čestitam ti ulogu naše ovomesečne domaćice, verujem da će isto biti puno lepih recepata.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Gago:) Drago mi je da ti se dopada tema. Nadam se da ćemo se fino zabaviti. Ima kestenova, vidjam ih po pijacama. Ja ih volim ali nikada ih ne koristim dovoljno. Uglavnom, pire sa šlagom i pečeni, a ima toliko mogućnosti:)

      Избриши
  3. Bravo Nale, od mene imas cistu desetku za izbor! Samo da se oslobodim virusa i bacam se na posao :)
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga moja:) Baš se veselim da ti se dopada. Aj' ti ozdravi što pre, čekamo te:) Pozdrav ti leti:)))

      Избриши
  4. Mama je uvek koristila onaj kupovni kesten, već spremljen za rad sa njim, samo da se odledi. Mislim da čak imamo nekoliko paketića u zamrzivacu tako da će pasti neka torta ili kolači. A ako stignem, možda se poigram i sa svežim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, Marta, uglavnom je to najlakše. Nadam se da ćemo uživati u tvojim poslasticama:)))

      Избриши
  5. Nale čestitam ti na ulozi domaćice za ovaj mesec i na temi. Kesten je veoma malo zastupljen u našoj kuhinji ali, naću će se već i neki recept i za to. Pozdrav i srećno svima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Zoko. Ima jako puno načina za korišćenje ove divne namirnice. Ja ga koristim i za neke "meleme", jako je koristan i kao lek:) Hvala, još jednom.

      Избриши
  6. čestitam , Nale na ulozi domaćice. Odlična tema !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sanja, hvala ti, draga moja:) Čekamo te, sam' da znaš:)

      Избриши
  7. Aaaaaaa, čestitam ti i svaka čast na izboru!<3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaaaaaaaaaaa, hvala ti, draga <3 <3 <3. Ti već imaš onaj gulaš, čini mi se, zar ne!

      Избриши
  8. Čestitam ti na ulozi domaćice, a tema je pun pogodak ! Odlično, biti će divnih kestenjastih recepata :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Branikić:) Ne sumnjam da ćeš nas počastiti svojim divnim radovima:)

      Избриши
  9. Nale, divna je tema i jako sam se obradovala, kad te sada zatrpamo sa recepticima, hihihi..;)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, kolačiću moj:) Drago mi je da ti se tema sviđa. Samo vi zatrpavajte, a ću da se zabavljam, nikakav problem;)

      Избриши
  10. Svidja mi se namirnica za ovaj mesec. Volim pečen kesten, ali u slatkišima ga još nisam isprobala, tako da ....videćemo...;)
    I da, čestitam domaćice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada tema, nadam se da ćeš nešto skockati:) Mislim da spadam u velike ljubitelje kesten-pirea ali nikako da to malo produbim tj. da osmislim neki drugi način da ga koristim. Uglavnom, volim kesten-pire samo sa šlagom i to je to. Hvala, Suzo:)

      Избриши
  11. Super namirnica...ja živim u podneblju gdje rastu maruni. Ove godine ih je jako malo tako da još nisam uživala u njima. Valjalo bi otići u šumu,nabrati ih i nešto napraviti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Ingrid:) Nadam se da ćeš naći neki i spremiti nam nešto fino:)))

      Избриши
  12. Čestitike naša draga domaćice i odličan izbor za koji sam ja mislila da je već bio a kad ono nije.

    ОдговориИзбриши
  13. Draga domaice, odlična tema. Baš se radujem. Mislim da nemam nijedan recept sa kestenom na blogu ali eto prilike da to ispravim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Zoko:) Ja volim kesten ali nijedan recept nisam ubacila na blog, baš kao što kažeš i to me je jako čudi:) Evo nama prilike da se iskupimo za to:)

      Избриши
  14. Čestitam na ulozi domaćice!! Blog ti je prekrasan ....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Iko, isto mogu reci i za tvoj blog sa fantasticnim dekupaz radovima!

      Избриши