AROMATIČNI HLEB

Ovih dana sam nešto vrednija nego inače. Odlučila sam se da malo preuredim neke stvari po kući i oko nje, pa sam se latila tzv. muškog posla. Iako je moj Ljubiša spretan u moleraju i sličnim poduhvatima, nikako da dođe na red od mene. Naime, još od detinjstva sam „sama svoj majstor“ i uživam u prepravkama i popravkama po kući. Možda bi neki rekli da je to suvišno ali meni pruža veliko zadovoljstvo, pa znajući to moj dragi ne želi da mi staje na put, osim kada je potrebno da mi pomogne. Kada mi dođu takvi dani nemam vremena za kuvanje, a ni najmanje želje za tim. Ovaj recept je idealan način da dobijete sve u jednom, ukoliko nemate puno vremena za pripremu hrane. Odličan je i kada Vam dolaze gosti, dekorativan, ukusan, mirisan, ... Uz lepu dekoraciju, pravo je zadovoljstvo posmatrati ga, a naravno i probati ga. Za sada nisam naišla na negodovanja, svi su i više nego zadovoljni. E, upravo ovih dana ponovo je došao na red i tako Vam se ja, umorna, umazana od lakova i boja, u radničkom odelu, okrepim uz ovaj hleb, pa nastavim dalje... Prijatno, dragi moji.

Potrebno: 20 g svežeg kvasca, 1 kafena kašika šećera, 150 ml mlakog jogurta, 150 ml ulja, 250 g integralnog Graham brašna, 250 g belog brašna, 1 kafena kašika soli, 2 jaja, 150 g sira (Edamer), 150 g aromatične salame (Bečka),  3 struka lista celera, 100 g zelenih maslina. 

Priprema: Iseckati na manje kockice sir, salamu i celer. Masline iseći tako da budu kružnog oblika. Potopiti kvasac u jogurt i dodati šećer, pa ostaviti da nadođe. Jaja umutiti. Pomešati integralno i belo brašno, posoliti, dodati iseckane namirnice, fino promešati, pa dodati ulje, jaja i kvasac i sve dobro sjediniti. Pripremljenu smesu usuti u pleh (20 x 15 cm) obložen pek-papirom i poravnati. Ostaviti na toplom mestu, da nadođe. Kada je testo naraslo, peći u prethodno zagrejanoj rerni na 220° C, oko 30 minuta tj. dok ivice ne počnu da se odvajaju od pleha. Izvaditi iz rerne, ohladiti, narezati na parčiće željene veličine i služiti.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

18 коментара:

  1. Vidiš, taj celerov list nikada mi ne bi palo na pamet da stavim u neko pecivo. Hvala na ovom receptu :-).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tajana, odličan je, uvek osveži ovakva testa... Nema na čemu, darling:-)

      Избриши
  2. Drzim ti fige da sve ide po planu, a dok radovi ne budu gotovi mi cemo grickati ovaj ukusni hlepcic.:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaš kako, naučila sam da plan uopšte nemam ni u podsvesti jer sve što sam u životu planirala, retko kada se dogodilo:) Kažu: "Ja planiram, Bog se smeje". Tako da samo pustim da teče:))) Imam još par dana i gotovo je, nadam se. Samo da me vreme posluži.
      Samo se ti posluži, draga moja:)))

      Избриши
  3. Hlepčić je kompletan obrok što se mene tiče. Doduše, dodala bi samo još jogurt ;) Srećno sa molerisanjem ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja tako mislim, Suzo:) A, za jogurt si totalno u pravu. Hvala, majstorski pozdrav:)

      Избриши
  4. Ja kao na magnet letim prema receptima koji se zovu Aromatično ovo ili ono...Ne znam što...Znam samo da mi se ovo hlepče baš sviđa.I gle podudarnosti,obe molerišemo ovih dana;)) Ja upravo završih i kao što sam danas nekima obećala,sad idem do kuhinje da nešto zamesim..Trenutno nemam salamu,ni masline...ali možda budu one kifle sa sirom i ajvarom..;))Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim te aromatične stvari:))) Pa, baš smo vredne, hihihihi:)) E, blago tebi, ti već završila, ja imam posla još par dana. Al' polako, ne žurim. Bitno da će se nešto umesiti, a kiflice su jako fin odabir, maltene sam i zaboravila na njih, davno sam ih popstavila, pa sam morala da pročešljam po blogu da vidim o čemu se radi:)))) Eto, ni svoje recepte ne znam, pih:))) Nadam se da vam prijaju, i to u tek sređenom domu:))) Kud ćeš lepše? POZDRAV <3

      Избриши
  5. Volim poslove u i oko kuće, ali neke izbjegavam, npr. farbanje. Vidim da tebi to dobro ide kao i priprema ovakvih delikatesa, kao stvoreno za okrepu u pauzi od rada.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste farbanje malo zamorno, meni najviše smeta miris posle farbanja ali sada uglavnom koristim one akrilne boje, pa to ide mnogo bolje:) Hvala draga, nije loš ovaj hleb/pita i baš je "radnički obrok":))))

      Избриши
  6. Ti si prava 'superwoman' Nale, ako uspijes da obavljas i mushke poslove...i ja volim da se 'petljam', ali su mi neke pristupe zabranili ;-)
    Recept je odlican za vrijeme kada se nesto popravlja/ renovira ; brzinski i sve u jednome!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, postideću se:))) Hvala ti, Jasnić! Ja ne volim oko struje i vode, to ne mogu da smislim, ostalo, pa čak i malterisanje, mnogo volim:)))
      Da, receptić je baš takav, lepo si ga opisala:) Pozdrav <3

      Избриши
  7. Blago tebi kad voliš to da radiš...to je posao mog muža, tu mu se ne mešam, kao što se i on meni ne meša u kuvanje i pečenje...ovo mi je slično španskoj piti..prijatno da ti je i srećno sa radom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim da uradim svojom rukom sve što mogu, zato se rado petljam u te popravke/prepravke i nije mi teško da to obavljam. Naravno, muški to najverovatnije rade mnogo brže:))) Jeste, to je neka integralna verzija španske pite. Hvala, Zoko:))) Pozdrav!

      Избриши
  8. Ovo mi je odlično, jako volim ovakve slane zalogaje ! A što se radova tiče i ja sam im sklona, ali ipak mi je najdraže kada nakon svega sjednem i pogledam kako je sve skupa ispalo. Tebi želim puno zadovoljstva napravljenim !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Brankić:) Slažem se da je kraj kec na jedanaest, sedneš i diviš se kako si to uspela da uradiš:)))) Evo, da prijavim da sam sa velikim uspehom (ovo je mišljenje mojih prijatelja) odradila popravke i osvežila prostor!

      Избриши