IGRAMO SE, IGRAMO

Pre par dana Negoslava je moj blog nominovala za učestvovanje u novoj igrici. Ne mogu reći da se igrama radujem kao na početku blogovanja, ali iz poštovanja prema nekim od blogera koji mi igrice proslede, odazovem se i uzmem učešće u igrama. Pa, kako je to slučaj i ovog puta, zahvaljujem se mojoj Zaplanjki i krećem dalje, sledeći pravila igre (zahvaliti se osobi koja vas je nominovala i objaviti njeno ime i link ka njenom blogu,navesti 11 činjenica o sebi, odgovoriti na 11 pitanja koje je postavila osoba koja vas je nominovala za nagradu, nominovati 11 blogera i sastaviti 11 pitanja na koja će odgovoriti nominovani blogeri i obavestiti ih da preuzmu nagradu).
Jedanaest činjenica o meni:
*prethodnu godinu sam završila i ovu započela jednom finom i neobičnom poslovnom saradnjom u kojoj uživam;
*nikada nisam bila ovako prijatno posvećena prošlosti, gde bez suza i bola mogu pričati o momentima koji nisu bili ni malo svetli, napuštenom i pustom mestu, koje je “pojelo” mnoge godine i ljude, kao i svemu onome što je obeležilo moj život, i to na onaj, teži način;
*naučila sam reći “ne” ženi koja me rodila i čije sam postupke, naročito nakon tatine smrti, opravdavala, razumevala, popravljala i zbog njenog života dobrim delom zaustavila svoj, preuzevši njenu ulogu. 
*čvrsto, najčvršće, prigrlila jedinog prijatelja, kome sam zahvalna na svemu;
*mogu reći da ne volim filmove, dok muziku sve manje slušam; 
*non-stop čujem zov prirode i želim da se već jednom odvažim i odem odavde;
*prijaju mi samo reči koje odišu punim značenjem i ljudi koji reči koriste na taj način; 
*iskrena i jaka osećanja pratim suzama (uvek);
*ove godine ne želim terasu prepunu cveća i zelenila; 
*sve manje imam sluha za ljude koji kukaju nad svojim životom umesto da preuzmu odgovornost za svoje postupke i malim koracima krenu da trče maraton;
*imam više lepih uspomena na neznance koji su me kroz život susretali, nego na prijatelje, koji su mi u životu postojali. 

Odgovori na Negina pitanja 
Šta mislite o meni, o mojim blogovima, o temama koje obrađujem 
Tu nema šta mnogo da se misli, ja sam te „osetila“. Volim tvoj duh, preduzimljivost, prkosnu borbenost i smelost, želju da naglasiš ono što je vredno i što je za pohvalu. Tvoji blogovi su za mene mali kutak (ne)mira, gde rado svraćam. Posebno volim Negoslavlje jer nostalgiju za melodičnošću onog, našeg, govora lečim na tim stranama... Teme su i više nego aktuelne (otrežnjujuće, crno-humorne, edukovajuće...) 
Koje biste teme voleli da nađete na mojim blogovima 
Volela bih da malo „začiniš“ sa starim receptima iz zavičaja, pričama o starim zanatima, dragocenim mestima koje tvoj grad ima i kako se danas ljudi odnose prema njima, ko su Nišlije, možda nešto u nastavcima... 
Šta mislite da mi je najslabija tačka - iskreno, molim 
Tastatura. 
Šta mi zamerate - ne preskačite, naređujem 
Po naređenju, u nekim tekstovima navodiš da ti se neko poverio i da ti samo prenosiš njegove reči... Nekad imam utisak da ne želiš da se odrediš u stavu, iako svemu daš lični pečat. 
Jedan fini gospodin pisac  čije mišljenje cenim , predložio me je da se manem blogovanja i posvetim pisanju na način pisca - šta mislite o tome 
Lično, odmah mi je nešto zasmetalo u tom „jedan fini gospodin pisac“... Nisam za to da poslušaš gospodina pisca, čije mišljenje ceniš. Blogovanje te je načinilo, u ovom svetu, svima pristupačnom i „poznatom“. Pisac čeka temu, lik, vreme, novac, izdavača... Tvoji tekstovi ne čekaju, odraz su svakodnevice a i tvoji tekstovi mi liče više na novinarsko pero, no na književno... Nastavi blogovanje, a onda jednog dana priče pretoči u knjigu tj. zbirku, što ti od sveg srca želim jer ima puno toga vrednog i značajnog u tvom radu. 
A ja sam nameravala da otvorim još jedan blog, pa se sad pitam šta mi je činiti... 
Koja tema? Ako imaš vremena i želje da se posvetiš i trećem blogu, imaš moju podršku. Samo nemoj da se razapneš na sve strane, pa da ne znaš kud pre. 
Imate li predlog, čemu da se posvetim, kao nekoj vrsti uske specijalnosti, ako pokrenem taj treći. 
Nisam ti ja tu od neke pomoći. 
Jeste li čitali moje zaplanjske priče i da li mislite da zaslužuju da se nađu u knjizi 
Čuj, čitala? Volim to i želim da se to upakuje za knjišku. 
Da li vam je potreban rečnik kada čitate zaplanjske priče 
Ponekad. Neke stare reči ne znam. 
Jeste li se prepoznali u nekom od mojih tekstova, a da niste pomenuti u njemu 
U par tekstova skoro 90 posto, a u značajnom broju uvek se nađe neka rečenica što liči na mene ili moju priču. 
Koji savet imate za mene, ili bar dva 
Vaspitanje mi ne dozvoljava da ja tebi delim savete, bez obzira što ih tražiš. Samo te mogu podržati i reći volim to što radiš i kako zračiš. 

Ovog puta neću poštovati pravilo i nominovati jedanaest blogova, već ću ih samo predložiti. A vi, ukoliko svratite do mene i pročitate ovaj post, a učini vam se zanimljivim, pa poželite da se odazovete pozivu koji vam je upućen, biće mi zadovoljstvo da čujem vaše odgovore na pitanja koja su vam namenjena.
1.      http://pomoravka1.blogspot.com/
2.      http://serpe-lonci-poklopci.blogspot.com/
3.      http://pekarica-suzyca.blogspot.com/
4.      http://kototamo.blogspot.com/
5.      http://secretofhappyness.blogspot.com/
6.      http://finebaking.blogspot.com
7.      http://homemadebyb.blogspot.com
8.      http://gagasrce.blogspot.com/
9.      http://vanilica021.blogspot.com
10.  http://zacarana-kuhinjica.blogspot.com/
11.  http://malakuvarica.blogspot.com

Moja pitanja za "odabrane":
1.      Zašto ste otpočeli blogovanje?
2.      Koliko vremena vam oduzima održavanje bloga?
3.      Možete li mi reći nešto veliko i istinito o sebi, a da prethodno ne razmišljate šta će ko reći zbog toga o vama?
4.      Da li prvo gledate dobre fotografije ili pročitate tekst na blogu koji posećujete?
5.      Šta je za vas savremen način komunikacije?
6.      Kako vam delujem? Molim vas, bez ustručavanja...
7.      Preporučite mi neku knjigu?
8.      Koja je vaša omiljena boja i zašto?
9.      Da li ste „sam svoj majstor“ i šta najčešće majstorišete po svome?
10.  Zamislite, imate mogućnost da otputujete bilo gde! Vi birate...?
11.  Hvala vam. I, recite mi zašto ste pristali da učestvujete u igri?

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

16 коментара:

  1. Na divnim rečima neću suviše da se zahvaljujem, ali hvala.
    E sada, da objasnim- možda sam malkice i zloupotrebila igricu u ličnu korist, ali zaista sam želela neke stvari da znam, da čujem od onih za koje sam sigurna da pažljivo čitaju moje blogove mišljenje i stavove po pitanjima koje sam pokrenula. E, na tim odgovorima ti ponajviše hvala- negde si me podstakla, negde nasmejala, malo i rastužila, ali sve zajedno, za mene velika korist.
    Zemljakinjo draga, jasno je meni odavno da si me i pročitala i "pročitala" i na tome ti najviše hvala. Znači.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se da preskočimo to, ali nema na čemu, uvek:)
      Shvatila sam šta si pokušala i da ti to očigledno znači, pa sam se potrudila da ti pružim svoje mišljenje. Drago mi je da sam ti od pomoći.
      Budi ti meni i dalje takva kakva jesi i na ponos našem kraju:)
      Nema na čemu, još jednom.

      Избриши
  2. Prvo me privukla slika Dragoljuba, pa su me zainteresovali odgovori na postavljena pitanja i činjenice (njih 11), da bih onda radoznalo pogvirila u listu "odabranih" ;))))) Hvala, Nale!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš kako sam te "upecala"... Ljisica sam ali šta da radim:) Nema na čemu, radujem se tvom odazivu:)))

      Избриши
  3. Zanimljivo :)
    Bice mi zadovoljstvo da odgovorim na tvoja pitanja....malo vise upoznavanja nije na odmet :)
    Jos jednom hvala na "nominovanju"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste vala:) Čekam tvoje odgovore sa željom da te malo bolje upoznam:) Nema na čemu, hvala tebi na odazivu.

      Избриши
  4. a znaš li kako se ovoj cvećence zove kod nas - latinče

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, nisam znala. Kud to da mi promakne ;) Fala na ovija podatak, od golemu koris će mi bude, da ne tražim u onija tvoj rečnik:)

      Избриши
  5. Nale, mačkice moja.... Hvala što si me se uopšte setila! Pošto ne znam kako se igraju ove igrice (ja sam friška ovde na Bloggeru), a matora sam da učim pravila (znam samo za žmurke, šuge, lastiš i školice) probaću da ti ovde ukratko odgovorim na neka od pitanja, ionako nisam čovek od pera, nego od akcije :D
    1. otpočela blogovanje iz radoznalosti, a i da skupim sve na jednom mestu
    2. ne oduzima mi puno vremena, u stvari sve zavisi da li nešto objavljujem ili se samo švrćkam okolo
    3. o sebi naravno - sve najbolje! pa ko poveruje... :D
    4. ko dete, prvo gledam slike
    6. pozlatio se internet... pola posla obavim mailovima, e-bankingom, skajpom...
    7. "Sedam godina na Tibetu" - Hajnrih Harer
    8. zelena i ljubičasta... biće da je zbog Vimbldona :)))
    9. jesam sama svoj majstor, svakojake budalaštine izmišljam!
    10. ne mnogo daleko, do Krita ili nekog od grčkih ostrva
    11. pa kad si me već zvala, da ne ispadnem baksuz ;)

    Eto ja ovako i ovoliko... bolje ne umem!
    A i bolje da se ne igram, nezgodna sam kad gubim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gago, hvala ti što si pristala na ovo upoznavanje. I, opet, potvrdila koliko si jedinstvena i uvek raspoložena za šalu... (ovo je jako duhovit i dovitljiv način učestvovanja:). Hvala ti na pruženim odgovorima i (ne)namernoj diplomatiji (fali odgovor na jedno pitanje, samo da znaš). Pozdrav, draga:)

      Избриши
  6. Lijepo je pročitati nešto malo više o tebi :)

    ОдговориИзбриши
  7. Nale, hvala ti puno. Moram da se izvinim, nadam se da se neces uvrediti. Ali mislim da neces, posto je ovo predlog za blogove, a ne nominacija. Ja bas i nisam ljubitelj igrica ovog tipa. Ranije bi prihvatila, tek da se onaj ko me je predlozio ne uvredi, sada ipak mislim da je je postenije i prema tebi, i prema meni, da otvoreno kazem da nisam za igricu, nego da nesto s brda s dola otaljam.
    Delujes mi kao otvorena osoba koja ne voli licemerne postupke, pa mislim da ces se sloziti. Ovo je ujedno i odgovor na jedno od pitanja ;)
    U svakom slucaju, hvala ti sto si me se setila.
    Puno te pozdravljam :*

    ОдговориИзбриши
  8. Ljiljo, ma gde da se ljutim. Vidi me :) Shvatam te, draga. Nema problema, uopste. Lepo sam vas predlozila, pa ko moze i zeli, ok. Hvala ti na odgovoru, baš mi laskaš:) Pozdrav, draga moja :)

    ОдговориИзбриши
  9. Igramo se i bolje upoznajemo, tako sam i ja sada tebe bolje upoznala iako kada sam pročitala odgovore na pitanja prvo sam rekla sebi "pa da, to je Nale":), ali mi je isto tako bilo zanimljivo sve skupa pročitati. Hvala ti što si mislila na mene kada si slagala listu blogova za prijedloge, prihvaćam izazov igranja i javiti ću se sa 11 odgovora i 11 pitanja samo što ne mogu obećati kada će to biti. Veliki pozdrav ti šaljem !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si bas ti zelela da me malo bolje upoznas i sto sam se "stvarna ja" poklopila sa slikom "tvoje ja" tj. onako kako si me zamišljala:) Drago mi je i što želiš da se odazoveš ovom pozivu na druženje i upoznavanje! Jedva čekam:) Naravno, imaš sve vreme koje ti je potrebno:) Mah-mah, kiss

      Избриши