MOJA OMILJENA PECIVA

Nastavljam u duhu prethodnog posta, s’tim što je, ovog puta, tema pecivo. Jafi me je nominovala za učestvovanje u igrici Top 5 peciva i hvala joj na tome. S’ obzirom da Jafi ima puno dobrih recepata za slane zalogaje ovog tipa, od kojih sam mnoga isprobala i kako joj peciva idu od ruke, dobro pogledajte njene radove. Ovako izgleda njenih Top 5 peciva.
Kako rado pripremam pogače, pite, kiflice a još radije ih konzumiram (ovo kažem samo zato što pristojno zvuči, a ustvari mislim – klopam), tako mi ovo igranje zaista, lako pada. I, mojih Top 5 izgleda ovako: Katmer pita, Usukana maslenica, Propeć, Pita sa mesom, Kupus kifle. 


 


 


Pozivam vas da se igramo zajedno. Sve što je potrebno jeste da preuzmete prvu fotografiju, postavite je na vašim stranama zajedno sa najboljih pet vrsta peciva, po vašem mišljenju. Ukoliko želite, nominujte pet blogera kojima prosleđujete igricu.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

14 коментара:

  1. Nale, sad tek vidim koliko sam dobrih stvari propustila. Ova tvoja peciva su za svaku pohvalu :) Moraću nešto od ovoga isprobati :) Hvala na učestvovanju u igrici. Pozzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga moja:) Nadam se da ćeš pronaći nešto po svom ukusu. Nema na čemu, bilo mi je zadovoljstvo. Pozdrav

      Избриши
  2. Sline mi cure, gladna sam...odličan izbor, više sam za slana nego slatka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hihihiiii:) Hvala, draga moja. I ja više volim peciva nego slatkiše...

      Избриши
  3. Ova tvoja usukana maslenica mi je naterala vodu na usta! A tek propeć! Ne znam šta je bolje, svaka čast Nale!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooj, Suzo! Ja sam sebi zabranila da je spremam! Od preterane ljubavi i stomak poraste:) Hvala, draga moja!

      Избриши
  4. Uh, Nale, ogladnila sam od samih fotkica, bas sam nasla kad cu da citam ovakve receptice.:PPP

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da sam i ja gladna:))) Al' mogu samo da gledam, nisam ništa od ovog spremila:)

      Избриши
  5. Ja nisam znala da se treba postaviti prva slika a peciva su ti savršena...odoh da postavim sliku

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Zoki... S' obzirom da se ti vrlo dobro razumeš u peciva, tvoj komentar mi godi:)

      Избриши
  6. Na peciva sam i ja slaba, posebno na dobra peciva kao što su ovdje kod tebe, maslenica i kupus kifle i sve ! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobrodošla u klub:) Hvala, Brankić. Ja maslenicu nikad odbila ne bih:)

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.