PET OMILJENIH POSLATICA

Kako sam pre nekog vremena dobila ljubazan poziv za učešće u igrici, upućen od moje drage Lane, tako ovog puta odgovaram na taj poziv i zahvaljujem joj se što me se setila. Vi, obavezno svratite do Lanine čarobne kuhinjice i pogledajte kako ona vešto priprema poslastice.
Svrha učešća u igrici je odabir Top 5 poslastica sa bloga, po sopstvenom mišljenju. Kako su za mene poslastice pojam koji se odnosi samo na kolače, i nikako pod tim nazivom ne podrazumevam torte, tako su ovog puta torte izuzete iz rangiranja u Top 5. Moji najbliži nisu se složili sa ovim odabirom, navodeći da na ovim stranam postoji mnogo boljih recepata koje sam propustila. Zato, svratite na "Listu recepata" i pogledajte šta se sve ovde još može naći.
Pa, kako ovo nije jednačina sa nepoznatom, ja ću se odmah latiti posla. Moji predlozi su: Tiramisu, Baklava, Vanilice, Lagan kolač sa jagodama, Posna štrudla sa makom/orasima.
 Recept se nalazi na ovoj strani.
 Recept se nalazi na ovoj strani.

Recept se nalazi na ovoj strani.

Recept se nalazi na ovoj strani.

Recept se nalazi na ovoj strani.

Pozivam vas da se igramo zajedno. Sve što je potrebno jeste da preuzmete donju fotografiju, postavite je na vašim stranama zajedno sa najboljih pet poslastica, koje to zaslužuju, po vašem mišljenju. Ukoliko želite, nominujte pet blogera kojima prosleđujete igricu.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

6 коментара:

  1. Nale, svidja mi se i tvoj izbor, ali bi ja izabrala ovu štrudlu, izgleda fantastično!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Suzo, i ja bih odmah štrudlu:) E, da mi je sad malo, pa da se počastimo ljudski <3
      Ovaj recept posebno volim jer je štrudla posna, a uopšte nema značajne razlike u odnosu na klasično spremljeno testo za štrudle.

      Избриши
  2. Ajme baklave se uopće nisam sjetila, a obožavam je!

    ОдговориИзбриши
  3. Ne bih imala ništa protiv da sam bliže svim ovim poslasticama, ali ako bih krenula nekim redom krećem zajedno sa tobom i prvo biram tiramisu, a zatim idem do štrudle sa makom....., a onda sve ostalo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Brankić, i ja bih rado volela da si mi bliže pa da uživamo zajedno:) Ovako, možemo i virtuelno da se počastimo:) Pratim te u stopu...

      Избриши