#DA SE PODSETIMO

Coolinarija polako ali izvesno sakuplja godinice... Kako se bliži punih pet godina od kada vodim blog, nedavno sam odlučila da vas, kroz rubriku „Da se podsetimo“, na slikovit način podsetim kako se blog menjao tokom prethodnog perioda. Prevashodno, menjala sam se ja, a kroz te promene uočljive su i promene vezane za kvalitet bloga. Kada bi me pitali šta je najviše uticalo na mene, rekla bih vi i vaš rad. Velika je želja za napretkom, kao i nepresušno znanje, izbijalo a i danas izbija iz vaših radova. Mada, ima tu i onih koji mi nisu inspirativni. Valjda, jednako kako ni ja njima nisam. Znamo se ali ne diramo se. Prosto, svi smo mi različiti, a pravo na različitost poštujem. Puno toga se promenilo u gastro-blogo-svetu od kako sam prvi put zakoračila u njega do danas. Nisu sve promene pozitivne ali s' druge strane ne bih puno toga menjala. Nego, da se vratim ovim mini-zbirkama... Broj godina simbolično je vidljiv u broju recepata u svakoj od mini-zbirki. Ovog puta, odabrala sam recepte sa piletinom. Možda vam se nešto od ponuđenog dopadne, pa posluži kao ideja za ručak. Prijatno. Želim vam ugodan vikend. :)

Spakovana piletina sa povrćem je jedan od starijih recepata na blogu. Šta se tu sve pakuje - pogledajte. Moram reći da sam se na ovaj način pripeme odlučila gledajući Džejmija Olivera, koji je jedno vreme non-stop sve živo pakovao u alu-džepove... I? Ma, nije on mutav. Ništa lakše a ukusnije. 

Malo je reči za opisati ovu kombinaciju. Da dozvolim sebi hvalisanje, ne mogu. Zato, od srca vam preporučujem da isprobate i uverite se u kvalitet i ukus jela - slasna piletina sa leblebijom i spanaćem.

Ne preterano zahtevna i složena priprema, a rezultat vrlo-dobar. Pasta, sos od sira i peršuna, fino rumena piletina... Hmmmm, njami:) Pogledajte recept za piletinu u sosu od peršuna i sira.

Garava piletina - slatko-kisela piletina, na drugačiji način. I ovo je brz recept, koji vam budi čula.

Začinjena, grilovana piletina sa pireom od graška - lagan, ukusan obrok, uz salaticu po izboru. 

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

8 коментара:

  1. Divni recepti; piletina je na mom stolu najzastupljenije meso.

    ОдговориИзбриши
  2. odlicno , Nale , i dobra ideja da na jednom mestu preporucis recepte .

    ОдговориИзбриши
  3. Divni recepti, sve mi zazubice rastu i ne znam koji bih prije isprobala! Prvi put sam kod tebe na blogu i već sam zaljubljena!

    ОдговориИзбриши
  4. Jao, ova garava mi se jede.. a pasta ne dolazi u obzir ovih dana a tako bih je rado smazala. Možda ipak prvo isprobam ovu spakovanu, što kažeš ti.. nije Džejmi blesav ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Nale, svi su recepti lepi i teško se je odlučiti koji pre...sviđa mi se tvoja ideja prezentovati starije recepte, jer u potrazi za novim receptima, vrlo često zaboravimo na one stare.
    Ja sam relativno nova u ovoj blogosferi, uskoro ćemi bit tri godine ali se sećam mog početka na Coolinarici i mojih početnih slika, ali zahvaljujući svima vama na blogovima i na Coolinarici ( prvenstveno na njoj ) sam puno naučila a tamo mi je staž duži od tvog ovde....puno sreće u blogovanju i još puno lepih recepata i slika.

    ОдговориИзбриши
  6. Volim kad ih ovako naredjas svremena na vrememe, vidim neke divne stvari koje sam propustila, kao ovu piletinu sa leblebijom, zvuci fenomenalno:))

    ОдговориИзбриши
  7. Slažem se s tobom apsolutno, ne pašu si svi ni virtualno, kao ni u živo. Meni isto neki ljudi jednostavno prirastu srcu dok druge samo preskačem. A blogovi me tjeraju da napredujem, da učim, kako u receptima, tako u fotografijama. Mislim da uvijek mogu više, bolje...Sviđa mi se ovo izdvajanje recepata.

    ОдговориИзбриши
  8. Nale moja, mogu ti reći da si mi malo olakšala sa ovim postom. Inače stalno od svekrve dobijam piletinu, tako da ću sada malo promijeniti način pripreme, dosadi stalno jedno te isto :) Zapala mi je za oko piletina od peršina i sira :)

    ОдговориИзбриши