KOD TANJE U GOSTIMA

FBI rukavice, igrica namenjena gastro-blogerima, čiji je autor Maja, dovela nas je u kuhinju zaposlene žene po imenu Tanja. Ime bloga je i više nego prikladno Tanjinom tempu, rekla bih. Iako je lično nisam upoznala, od početka virtuelnog poznanstva sam je opasno zgotivila. Ovo, opasno, nije bez razloga. U početku, Tanja beše cica Opasna ;) Nisam poverovala u taj opis kao glavnu osobinu ove divne, preduzimljive, radoznale, tople i pristupačne žene. Ok, Tanja je u nekim stvarima sigurno opasna (definiciju stepena opasnosti prepuštam vama) jer opasno je dobra i klopa koju nam prezentuje na blogu. Kroz njene postove upoznaćete se i sa delom porodičnog nasleđa, na koje je, hvala Bogu, ponosna. Ima tu i lepo upakovanih avantura i utisaka sa poslovnih putešestvija. Jedna od anegdota je i ona kada upoznaje Ljubomira Stanišića, Sarajliju, portugalskog šefa jugoslovenskog porekla. Zatim, tu su i izdvojeni recepti tradicionalnih jela, što mi posebno leži, kao i dobri recepti za zimnicu. Slatkiše nisam isprobala, mada ne sumnjam u njihov kvalitet. I, pazite se kad skoknete do Tanjinog bloga. Može se desiti da se opasno navučete na njenu klopu. Šalu na stranu, Tanja nudi dobre i kvalitetne recepte, u kojima se smenjuju i međusobno prožimaju nijanse pristupačnog, tradicionalnog, efikasnog, klasičnog i neobičnog.

Posna proja tj. proja sa prazilukom poslužila je kao odličan doručak i to više puta. Mislim da o kvalitetu recepta i ukusu proje dovoljno govori baš ova činjenica. Sve preporuke. Jednom sam joj dodala malo svenulog, kratko proprženog, zelja i moram reći da je bila odlična. Retko dobra posna proja. Odnos brašna i masti mislim da je „ono nešto“ u ovom receptu.
 

Labneh sir volim i nije mi bio problem pripremiti ga i ovaj put. Odličan je kao namaz u svako doba. Praktičan, ukusan, jednostavan. A, obavezno skoknite do Tanje i pogledajte kako dobro izgledaju kuglice od labneh sira.

Čorbice su, kada sam ja u pitanju, „must have“. Sremuš je za mene pravi izdanak proleća. Ma, kakve visibabe, bre. I, onda matematika u mom slučaju kaže ovako: čorba+sremuš=čorba od sremuša!!! Ljudi, obavezno probajte. Ništa jednostavnije, a toliko ukusno i zdravo. Ako mislite da će sremuš malo reziti, pa se dvoumite oko pripreme, samo vam se čini. Ukus čorbice vuče ka čorbi od mladog spanaća ali je još blaži. Ma, divno.

Krilca iz rerne nekima bih mogla i kao poklon da pripremim, s' obzirom koliko su dobra i znam da će im se više obradovati nego bilo kom drugom nejestivom poklonu. Da kažem da je ovo odlično? Naravno, odlično je. Ma, idealno je. Hrskava kožica spolja, a neoprostivo bezobrazna sočnost iznutra, sa daškom pikantnosti izaziva neutoljivu potrebu za još,... Isprobala sam ih i sa dodatkom garam masale, umesto originalno navedenih začina, i bili su nestvarno dobri.

Obavezno skoknite do Tanje jer očekuje vas pregršt dobrih recepata. 

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

10 коментара:

  1. Draga, mnogo hvala na probanju i na jako lepim recima - bas si me raznezila! Nadam se da cemo se upoznati vec prilukom sledece blogerijade, ako ne pre. Veliki poljubac!

    ОдговориИзбриши
  2. Ova preporuka obećava i naravno da ću da svratim. Mi gurmani jurimo na takve adrese ;) Krilca me za sad mame..:)

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam hocu li stici da ucestvujem u ovom krugu, ali ti si napravila odlican izbor, narocito mi se dopada ova posna proja!

    ОдговориИзбриши
  4. Super izbor, proja mi se jako dopada, ide u isprobavanje :)

    ОдговориИзбриши
  5. Sklopila si divan prolecni rucak, bas mi se dopada. Idem da zvirnem i kod Tanje:)))

    ОдговориИзбриши
  6. Divan uvod u ovaj tvoj post.. a recepti fenomenalni. Na Tanjinom blogu se može naći za svakog po nešto.

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan odabir recepata i sve super izgleda, pogotovo proja od poriluka

    ОдговориИзбриши
  8. Divnu si klopicu kod Tanje izabrala! ♥ I mene bi kopkala ova proja. Sa zeljem sam je pravila, ali sa prazilukom ne, a sigurno joj daje finu slast!

    ОдговориИзбриши