TWISTED SNAIL BUNS

Ovomesečne KuVarijacije, čiji je autor Maja, za isprobati donele su nam Twisted Snail Buns sa bloga soulkitchenrecipes.com. Nemam nekih značajnijih utisaka koje bih podelila. Testo - ok, očekivano s' obzirom na spisak sastojaka. Istina, moglo je to i bolje. Forma - interesantna ali nisam uspela da napravim ni dva identična pužića, a kamoli celu turu. Na stranu sve to, pužići su se pojeli ali nikakve senzacije nije bilo. Iskreno, očekivala sam više ali trt. Valjda mi nije bio dan. Inače, nemojte se "oslanjati" na pužiće sutradan (kao što sam ja učinila, planirajući ih za užinu) jer samo ćete se mučiti dok budete gutali. Pojedite ovo pecivo dok je toplo. 
Sastojci:
500 g brašna
150 ml mleka
150 ml vode
20 g svežeg kvasca
50 ml ulja
1.5 kašičice soli
1 kašičica šećera
malo maslinovog ulja

za premaz
1 jaje
1 kašičica soli

Postupak:
1. U jednoj posudi pomešati vodu, šećer i kvasac i ostaviti sa strane 10-ak minuta. 
2. U veću posudu prosejati brašno, dodati so, mleko, ulje i prethodno pripremljen kvasac. Zamestiti testo dok ne postane svilenkasto i elastično. Pokriti posudu krpom i ostaviti oko jedan sat, ili koliko je potrebno da se testo udvostruči. 
3. Nakon što je naraslo, testo podeliti na 8 jednakih delova, i svaki razviti na pravougaonik približno 25 cm x 15 cm. Premazati testo četkicom umočenom u ulje.
4. Testo iseći na trake širine oko 2 cm, po kraćoj strani, ali tako da ne prosečete testo do kraja, do ivica, već obod testa treba da ostane neisečen. 
5. Zatim krenuti od jednoj ćoška i dijagonalno motati testo u rolnu, koju na kraju treba zaviti u oblik puževe kućice (pogledati slike pripreme sa izvornog linka).
6. Poređati peciva na pleh obložen papirom za pečenje i ostaviti ih 30 minuta. 
7. Umutiti jaje sa solju i premazati peciva. Posuti susamom ili kimom i peći oko 15 minuta na 200°C ili dok ne dobiju zlatno braon boju. 
Napomena: Nisam premazivala pecivo jajetom, već samo blago premazala mešavinom ulja i vode a zatim posula kimom i susamom.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

15 коментара:

  1. Nale baš su ti lepi ovi mali pužići...kod nas je ostalo i za sutra dan, ali smo ih zagrejali vrlko kratko u rerni i bili su odlični...testo je sasvim obično, jedino što je interesantno kod ovog peciva je oblik...Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Zoki. Da, kad se zagreje pecivo je mnogo bolje ali dobro, igrali smo se dok smo upletali ovo testo ;) Veliki pozdrav

      Избриши
  2. I ja sam ih također radila u sklopu svibanjskog kruga igre, al sam odustala od pisanja posta jer moja peciva nisu ličila na puževe. No sad kad sam pogledala ostalih jedno 5 radova, vidim da ničija peciva ne liče na puževe sa stranice Soul kitchen. Nije da me to tješi, nego opće ne razumijem kako motati tijesto da se dobije oblik puža, moje liči na deformirano cvijeće ili donekle na kornjaču jer mi neka peciva imaju kao neke četvrtaste "pločice" pa to liči ne kornjačin oklop.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. objavi , to i jeste poenta da podeliš utiske sa nama . I ja sam danas , imaš još vremena.

      Избриши
    2. Lepo Sanja reče, objavi da podelimo utiske. Ne treba sve što se objavi uvek i pod obavezno da bude samo lepo i sa preporukom. Ja nisam uspela da napravim ni jedan pužić a da ima isti oblik kao na Soul kitchen-u, stvarno. Mislila sam da je do mene ali vidim da manje-više niko nije potrefio onaj izgled. Kad isečeš testo (a sečeš ga po kraćoj strani) motaš ga od sebe, sa ćoška, dijagonalno malo po malo. Znači, naviješ početak, pa sredinu, pa kraj ali sve vreme vodiš računa da se to zatvara tj. navija što bolje. Onda zaviješ u krug (počneš od ćoška gde si motanje završila) i to je to, koliko ja mogu da ti pomognem. Sad ću da skoknem do tebe, da vidim da li si objavila, da vidim zašto su četvrtaste...

      Избриши
  3. Odlični , Nale. Tvoji baš izgledaju vazdušasto .

    ОдговориИзбриши
  4. Valjda je u tome stos od najobicnijeg testa napraviti nesto ovako posebno, divni puzici:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, fora je oblik al' treba ga potrefiti ;) Hvala, draga <3

      Избриши
  5. Nale, super su ti uspeli, mislim da je ovaj krug bio pun pogodak.:))) cmook...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad od tebe dođu ovakve reči... ma, milina. :)) Cmok-cmok

      Избриши
  6. Super izgledaju, nisam ni ja baš zadovoljna svojim oblikom jer su nekima ispale fenomenalno, ali zato se tako i igramo da vidimo kako je drugim ispalo i tko je kako napravio

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga moja. Slažem se, uvek je najinteresantnije upravo to. :))

      Избриши