AJME, KARFIOL I BROKOLI

Kata, kao ovomesečna domaćica igre Ajme, koliko nas je odabrala je karfiol i brokoli za temu, kao namirnice od kojih treba spremiti nešto od klope. Kod mene u kuhinji ovog februara nije bilo karfiola a ni brokolija ali to ne znači da nema i recepata sa ovim namirnicama. U prilog tome, evo davno i još davnije objavljenih recepata koji na ukusan, srednje ukusan i slabo ukusan ali zdrav način obrađuju karfiol i brokoli.
Nadam se da ćete pronaći nešto za sebe, a Kati želim prepunu zbirku recepata na zadatu temu i puno uspeha u daljem radu. 

Tandori karfiol
Tandori karfiol
Zapečeni karfiol
Zapečeni karfiol
Pikalili
Pikalili
Limun čorba sa karfiolom
Limun čorba sa karfiolom
Čorba od karfiola i tikvica
Čorba od karfiola i tikvica
Krem čorba od povrća
Krem čorba od povrća
Cveklasta čorbica
Cveklasta čorbica
Brokoli salata
Brokoli salata

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

19 коментара:

  1. Nale, kakvi divni receptici, kolekcija za svaku pohvalu.:))

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znam koje bi pre odabrala iz ove kolekcije.Sve je odlično! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Došla sam, Nale, da "pokupim" recept za zeljanicu, pa da je odmah pravim za ručak, ali bacih pogled na tvoju novu temu, sad mi je jasnije u vezi s tvojim predlogom :)) Ali, Nale, kakav je ovaj tvoj zapečeni karfiol, debeljuškast, bolje da pravim ponovo onaj svoj u manjoj tepsiji, jer mi se od početka nije dopadalo što sam ga toliko utanjila :) Drugi put ću da učestvujem, a sad odoh da pravim tvoju pitu. Uostalom, od prekosutra je nova igrica, valjda? Ajde pa mi javi gde da se prijavim za sledećemesečnu igru, ako su igre svakog meseca :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooopaaa! Lepo, baš dobar ručkić planiraš. Prijatno ti želim. ☺ Da, to je jedna od igrica food blog sveta, tako da kažem. Sve ću da ti bacim na mejl pa ti natenane prouči... Jeste, svaka domaćica na kraju mesečnog kruga predlaže neki novi blog za domaćina i onda on izbacuje tzv. pozivnicu za učešće sa namirnicom koja je tema tog meseca. Na dnu sa desne strane ovog bloga su baneri za igrice, pa ko želi neka klikne.
      Javim ti sve... Ne brigaj! ☺ A, posle ćeš da vidiš koliko je sve jednostavno i lepo.

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    3. Pročitala sam mail, hvala ti, Nale :)

      A ručak je bio bruka :) U oba smera...i bruka dobar i bruka koliko nije ličio na tvoju debeljuškastu pitu. Potpuno sam zaboravila da u fil stavim prašak za pecivo, a sve ostalo sam uradila kako piše u receptu. Dok sam se bavila razmišljanjem kako ću da slažem kore, pola u tepsiju, pola izvan nje, zamutila sam fil i krenula da slažem pitu. Imala sam divan baby spanać, sve bi bilo baš fino, ali...

      Iz rerne se širio opojan miris, u rerni je pita bila "naduvana", a kad sam je izvadila - utanjila kao onaj moj zapečeni karfiol. Do glave mi još uvek nije došao podatak da nisam stavila prašak za pecivo, nego tek kad sam isekla pitu i sažaljivo gledala u rezultat, vraćajući unazad korake u toku pripreme, setih se šta sam zaboravila.

      Svejedno, Nale, nije ostala nepojedena, jedino ne liči na tvoju debeljucu :))

      PS. uklonila sam dupli komentar :)

      Избриши
    4. Nema na čemu ☺
      E, žao mi je zbog toga ali dešava se... Bitno je da se pojelo. Drugi put će biti kako treba, debeljuškasta ♥

      Избриши
  4. Ajme, koliko recepata!:) Pošto je teško, gotovo nemoguće za odlučiti se, Nale molim te za preporuku šta probati prvo?? Šta je to čiji je i miris pun ukusa:)...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, Dragane. ☺
      Kad već moram da preporučim... Pa, prvo krem čorbice (tu je najbolji sklad mirisa i ukusa;)), a onda zapečeni karfiol (ohohoo, tu je miris tako ukusan), pa na dalje šta ko voli. ☺

      Избриши
  5. Uh, sve je tako prekrasno, ali mislim da bih prvo probala onaj tandori karfiol!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga Jasna. Mmm, znaš ti šta je dobro ☺

      Избриши
  6. Krasni recepti Nale, kremastu čorbu od povrća sam isprobala i svakome bih je rado preporučila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Brankić moj. Pamtim tvoju savršenu izvedbu i divne reči koje si mi posvetila. Hvala još jednom. ♥

      Избриши