FBI-GAGA♥

Polako prolazi još jedan krug FBI-rukavica, igre čiji je autor Maja Babić a koja za tzv. zadatak daje isprobavanje recepata sa izglasanog bloga. Ovog puta isprobavali smo divne, lepe, šarene, ukusne i zdrave recepte sa bloga Gaga u kujni koji vodi vrlo prijatna žena, vazda vedrog i razigranog duha, naša Gaga♥. U Gaginoj zbirci recepata nema ničega od čega bih okrenula glavu, odložila za drugi put ili odlučila da to nije za mene... Naprotiv, sve bih probala, puno toga bih odmah poželela ali ovog puta uspela sam da probam tek ponešto. Međutim, sve je bilo vrlo ukusno i vredno svake preporuke. Gago, hvala ti na divnim receptima kojima nas usrećuješ! 
Tahini pasta-namaz od susama i Humus 
uvek prisutni u našem frižiderčiću. 
prilagođena onome što se tog dana zateklo u kući.
Brza, lepa, ukusna i uvek poželjna na našoj trpezi.
Sjajna!
Posne grickalice 
Odlične, brze grickalice.
Samo pratite recept i nema brige! Sjajne.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

18 коментара:

  1. Sve ljepse od ljepseg! Divan izbor! Ako bih morala izabrati, uzela bih rado ovu jednu princes krofnu, tako su privlacne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Uuuh, odličan izbor. Pun pogodak. ☺

      Избриши
  2. Gagin blog je predivan, prepun finih i ukusnih recepta. Ja ga jos uvek istrazujem, a ti si napravila odlican izbor :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, divan blog. Hvala ti. Jedva čekam da vidim tvoj izbor. ☺

      Избриши
  3. Bravo Nale na odličnom izboru recepa i zaista si ih savršeno prezentirala a o ukusu neću ni da pišem, jer već ih osećam u ustima.

    ОдговориИзбриши
  4. Celog dana sam vesela, sad vidim da nije bez razloga.. ✿
    Bila sam na nekoj proslavi i kad sam se vratila sačekalo me ovo lepo iznenađenje! Nije bez veze tvrdnja da je parče u tuđem tanjiru lepše i veće! E, tako su moja jela, pite i kolači meni lepši kod tebe na slikama i mame da sednem za tvoj sto i navalim na sve fino što si pripremila! Mnogo si me obradovala, jer si savršeno sve napravila. Puno ti hvala na ovako divnoj prezentaciji mojih recepata! Grlim te i šaljem poljupce ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hihihiiiii ☺ Drago mi je da tako misliš. Hvala ti, Gago. Nema na čemu. Uvek! Kvalitet uvek podržavam. Ljubim teeee! ♥ ♥ ♥

      Избриши
  5. Super odabir! I ja sam isprobala humus i baš nam se dopao.

    ОдговориИзбриши
  6. Vi ste uigrane uveliko, meni treba malo vremena da se snadjem u svemu. ;) Pozdrav, Nalence! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eee, i mi smo nekad bile na početku ☺ Samo polako, tu sam da pomognem ako zatreba. Pozdrav, draga Sneška. ♥

      Избриши
  7. Odabrala si odlične recepte, što je bilo teško, jer znam da su svi njeni recepti provereni, odlični i tačni! I sve si divno napravila, i lepo fotografisala! Super!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Sneška! ☺ Apsolutno se slažem sa tim da su Gagini receti odlični i tačni! Hvala ti još jednom. Kiss

      Избриши
  8. Одговори
    1. Gagić ♥, nema na čemu. Bilo mi je zadovoljstvo. Uvek sam tu da pružim podršku kvalitetnom radu i prijatnim ljudima. Kisi-kis ♥♥♥

      Избриши
  9. Stvarno si bila vrijedna, svaka čast I SUPER IZBOR!

    ОдговориИзбриши