MUFFINS SA KIKIRIKIJEM I ČOKOLADOM



Potrebno: 3 jaja, 100 g šećera, 2 dl gustog jogurta, ½ praška za pecivo, 100 g mlevenog kikirikija, 30 g čokoladnih mrvica, 200 g brašna, po želji topljene čokolade (za ukrašavanje), po želji prah šećera (za ukrašavanje)
Priprema: Odvojiti belanca od žumanaca, pa mikserom umutiti belanca na srednju tvrdoću. Zatim, dodati šećer (kašiku po kašiku) i čvrsto umutiti. U to sipati jogurt, pa umutiti lagano (srednjom brzinom), dodati žumanca i mutiti dalje. Dodati pomešano brašno i prašak za pecivo, nastaviti mućenje mikserom, pa kad je smesa umućena dodati kikiriki i čokoladne mrvice. A, zatim to ručno umešati – tj. varjačom. Pripremljenu smesu sipati u korpice, koje su poredjane u pleh za muffins i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180 – 200 stepeni C, oko 20 minuta. Kada se malo ohlade ukrasiti ih po želji (prah šećerom, čokoladom).

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

6 коментара:

  1. Muffins looks great and fluffy...I really loved your title clicks too..you have a wonderful photography skills!!

    ОдговориИзбриши
  2. Postovana Nataša (zvana Nale:)
    Vidim po datumu da ste davno pravili ove kolačiće, pa me zanima da li ste pravili jos koji put, da li Vam se svidjaju, kakvo je testo?
    Ja bih ih rado probala, ali bojim se da nisu previše suvi, iako verujem da im jogurt daje potrebnu mekocu.
    Hvala unapred na odgovoruP

    ОдговориИзбриши
  3. Postovana Nataša (zvana Nale:)
    Vidim po datumu da ste davno pravili ove kolačiće, pa me zanima da li ste pravili jos koji put, da li Vam se svidjaju, kakvo je testo?
    Ja bih ih rado probala, ali bojim se da nisu previše suvi, iako verujem da im jogurt daje potrebnu mekocu.
    Hvala unapred na odgovoru

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poštovana Gocika, pripremala sam ove mafine više puta i menjala sam sastojke (umesto kikirikija dodavala lešnike ali i zamrznute maline) a uvek su bili ok. Nisam nešto preterano veliki ljubitelj mafina ali što se mene tiče, mafini su više nego pristojni tj. zaista su dobri. Upravo mi se i sviđaju jer sam potrefila testo koje nije suvo. Jogurt svim testima daje vrstu mekoće tj. masnoće samo treba obratiti pažnju na srazmeru sastojaka.
      Nemojte se bojati, probajte. Ako ipak budete mislili da su suvi možete ih poslužiti uz sirup od sezonskog voća npr. jagoda ili višanja koje ste prokuvali sa malo šećera i vode.
      Ako probate, bila bih vam zahvalna da podelite utiske sa nama.
      Hvala na poseti i pitanjima. Puno pozdrava ☺☺☺

      Избриши
    2. Uz to, kikiriki otpusti bitan procenat ulja tokom pečenja.

      Избриши