I njima je teško u ove tropske dane!!!

Ovo cveće nalazi se u mojoj isluženoj sudoperi, koja se, puna cveća, uklopila u jedan kraj i tako dobro oplemenjuje prostor! Ali, niko mi nije verovao da će to tako izgledati kada sam predložila. Smejali su se. Sudopera sa cvećem, pih! A, sad je već druga priča. Najviše se, svojim krupnim listovima, ističe zdravac, a uz njega odlično napreduju petunije!


Malo iz drugog ugla.
Inače, skratila sam petunije, a kada su bile veće, padale su preko ivice i ništa se od njihovih cvetova nije videlo. Nisam imala vremena tada da slikam ili šta već, ali zamislite prizor :)

A, bez njega se ne može ni u bašti, a ni u mašti (kuhinjici). Imam ih više vrsta.

I njima je vruće!!!


Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

Нема коментара:

Постави коментар