"Svrati na moj blog, da preuzmeš nagradu"

Pre izvesnog vremena dočekala me je poruka: "Svrati na moj blog, da preuzmeš nagradu", od drage mi Mihaele. Nisam ništa znala o tome, jer sam tek malo više od mesec dana u ovim vodama. 
Lepo sam dočekana i mnogi od vas su mi poželeli dobrodošlicu. Posebno se zahvaljujem  prvim prijavljenim članovima bloga. 
Elem, dođe nagrada u moje ruke i sada je red da je prosledim kako nalažu pravila (nije da sam neki štreber) i to ni manje ni više nego na 12 blogova koji to zaslužuju. E, prionula sam na posao i evo rezultata.
Sada sledi tuuuuuš a dobitnici su:

 

HVALA VAM NA SJAJNIM IDEJAMA I RADUJEM SE DALJEM DRUŽENJU.
Pozdrav svima!

Прикажи слику у пуној величини


Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

8 коментара:

  1. još jedan novo otkriveni sjajni blog....Nale hvala puno što si me zapazila...i ja sam u ovim blogerskim vodama oko 2 nedelje i već sam se navukla...moram više pažnje da posvetim tvojim starijim postovima vidim da imaš neke sjajne recepte...nadam se da će mo se lepo družiti...blogovati...pozdrav iz Zemuna

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno Nale, nagradica je baš super...

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ,hvala ,joj puna sam nagrada !!!:)))

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala puno za nagradu, Nale!

    Pozdrav od srca :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala puno na divnoj nagradici,izmamila mi smješak na lice.

    ОдговориИзбриши