SALATA OD CELERA

Još jedna lagana a ukusna salata sa povrćem.
Potrebne namirnice: 200 g korena celera, 180 g kisele pavlake ili milerama, 1 kafena kašika soli, ½ kafene kašike korijandera u prahu, 1 kafena kašika sveže izrendanog rena. Za dekoraciju: crvena paprika, list celera, beli luk.

Način pripreme: Očistiti i izrendati celer. Sjediniti kiselu pavlaku, so, korijander, ren  pa dodati celer i sve dobro promešati. Izrezati papriku po dužini pa puniti salatom. Ukrasiti listom celera i listićima tanko sečenog belog luka.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

8 коментара:

  1. evo baš sam jučer čitala recept za ovu salatu i mislim si kak bi to mogla napraviti i sad je nađem ovdje :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nina, ovo je jedna od kombinacija. Izbegavam majonez, zato sam stavila samo pavlaku. Inače, i verzija sa majonezom, pavlakom, limunovim sokom, šargarepom i biberom je odlična. Ja sam želela zdraviju varijantu:))
    Rusanka, nema na čemu i hvala ti što posećuješ moje strane:))

    ОдговориИзбриши
  3. Volim miris celera, a sa ovim ostalim sastojcima mora biti bozanstveno. Jel' koristis korijen ili stabljike celera? Dok sam zivjela u Bosni celerom se podrazumijevao korijen (Eng -Celeriac); stabljike (Eng - Celery) (ili bar takvu formu) nismo imali. Pitam se da li ga i vi sada imate?

    ОдговориИзбриши
  4. Kako godine prolaze pocinem da cenim celer kao biljku i kao povrce. Pre nisam mogla da mu pridjem a kamoli da ga kupim. Valjda se godinama menjaju ukusi pa neke stvari koje su mi bile bljak kao mala sada cenim: cvarke, mast, budjavi sir, celer, pasulj, sarme, supu.....Ja dodam jabuku rendanu u salatu. Eto podsetila si me da je vreme da je napravim. Mene nervira sto kod nas retko gde moze da se nadje stabljika celera. Ona stabljika na nasem celeru se naravno moze jesti ali nije ista vrsta kao one zelene hrskave debele stabljike koje se mogu u Merkatoru naci i retko na pijaci po paprenoj ceni. valjda niko nije narodu objasnio kako da sadi..Tako je davno brokoli bio papren na pijaci pa kad su videli da uspeva kod nas super a pijaca se polako punila i cena mu je pala. Tetki moga muza uspeva avokado i articoka u basti gde nista neprska i to u centru Sapca...samo treba da se posadi, a da nepricam o chery paradajzu koji joj raste kao lud. Bas sam se raspisala, ali eto tvoja salata me inspirisala. A da, 5+ za nov dizajn bloga!

    ОдговориИзбриши
  5. Jasna, za koristim koren celera za salatu, a za dekoraciju po neki listić. Ako misliš na one vrste celera sa debelim, hrskavim drškama (volim kako izgleda uz Blady Marry) to kod nas još nije zaživelo u pravom smislu vezano za proizvodnju tih vrsta celera. Ima ih, kao što i Jelena reče, npr. u Merkatoru ili na meni omiljenoj Kalenić pijaci, ali po malo "jačim" cenama. Nažalost, imam utisak da je kod nas povrće i dalje daleko iza mesa i mesnih proizvoda, koji se mogu naći svuda i u svakom obliku:(

    Draga Jelena, hvala na oceni:) i na redovnim posetama:) Baš mi je prijalo da "čujem" tvoje mišljenje i veruj mi da se u potpunosti slažem. Mislim da se na našem tržištu forsiraju uvek iste stvari, a da smo i dalje van toka kada je u pitanju raznolika ponuda povrća. I, ja pamtim to vezano za brokoli - obožavam ovo povrće - ispočetka je cena bila kao suvom zlatu, a kada je narod shvatio da to može vrlo uspešno da se gaji i ovde (u velikom broju), eto druge priče... I ja gajim chery i mogu ti reći da uživam kad uberem iz "svoje bašte". Pozdravi rođaku i kaži mi kako je uspela da zasadi avokado i artičoku:))? Jel, uzela izdanak ili ono bacila košticu i primilo se;)?
    Pozdrav, dobre moje!

    ОдговориИзбриши
  6. This really looks delicious. It's perfect for warm and sticky days. I hope you have a wonderful weekend. Blessings...Mary

    ОдговориИзбриши