FBI KOD LANE

Jedna, od onih ljudi, zbog kojih sam kulinarstvo zavolela još više i čijim sam se delima divila jeste upravo autorka bloga "La Cuisine Creative" , Lana. Da, čuvena mignonne, uz mamamaju, mamajac i Godivu, bila je neko čije sam postavke redovno pratila, naravno, na Coolinariki. Eh, kakve su to impresije bile – zamislite dete u radnji sa najlepšim igračkama, želi ih sve i ne može se odlučiti koja mu se više dopada! I, nakon nekoliko godina došao je red da u okviru igre "FBI rukavice", čiji je idejni tvorac mamajac, iznesem svoje mišljenje o Laninim delima. Ma, tu sam načisto subjektivna – sve je odlično. A, ono gde sam spartanski kritična su moji radovi – nisu ni do kolena onome što vidimo na stranama pomenute blogerke, Lane. Ali upravo zbog poštovanja prema njenom radu i njoj samoj izdvajam neke od pripremljenih stvarčica. Unapred Vas upozoravam da ne očekujete "kopiju originala", jer svako od nas svemu daje lični pečat. 


Vrlo fino pecivo, kojim sam bila prezadovoljna jer je mekano i vazdušasto, a biva isto i sutradan. Napominjem, da sam margarin rastopila, pa nakon što se malo prohladio dodala sastojcima i zamesila testo. Kačkavalj se malo izvukao iz testa (vidi: donja, leva strana) ali tek toliko da se "da videti". U mojoj kući će, od sada, biti više nego rado viđeni - mljac, mljac (znam, nije pristojno mljackati).

Od glave do pete - odlična pogača. U testo, prilikom mešenja, dodala sa jedno jaje. Ukrasila sam je, naizmenično, susamom i kimom. Trud, prilikom izrade, biva nagrađen ukusom i vrlo lepim mirisom, koji će Vas osvojiti "na prvi zalogaj". 

Fantastičan kolač! Ja sam, inače, redovan "uživalac" maka - to je moja "droga", tako da je ovaj divan kolač nešto što je u mom svetu zamenilo štrudlu! Da, dobro ste pročitali, jer ukus maka koji ovde dominira i tako se dobro razlaže sa slojevima testa, štrudla ne može da mi priušti. Još jedna pozitivna strana kolača je to što, bukvalno, šest dana nije izgubio na svežini i ukusu! 
Ovaj kolačić pripremala sam dva puta i dodala bih da se testo može izliti u veliki pleh (od rerne) odjednom, pa nakon desetak minuta prepezati na pola. Zatim, jednu polovinu nafilovati a drugom polovinom prekriti fil i nastaviti sa pečenjem prema uputstvima u receptu. Potrebno je koristiti pek-papir kako bi lakše prebacili koru na filovani deo. 
I to je to! Lana i "La Cuisine Creative" hvala za divne postove i odlične recepte. Veliki pozdrav, svima.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

10 коментара:

  1. Odlican izbor i sve super izgleda!!!
    Ove kocke sa makom su i meni zapele za oko, mozda ih cak danas i napravim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, draga moja!
    Pravi, Mihaela, pravi što pre;) Mene opet jure da im spremam, a prošle nedelje smo se rasturili od njih! Ma, divota jedna od kolača.

    ОдговориИзбриши
  3. Eh, draga moja, sad si me ostavila bez teksta...i jos toliko nahvalila, da cu se skroz uobraziti, hihih!;))) Sve ti je odlicno uspelo, i nemoj biti tako stroga prema sebi, meni se sve jaaako dopada sto si spremila...pa, vidi samo ove rolnice sa kackavaljem, mljac (ne mogu odoleti, izgleda da je mljackanje zarazno;)), a najlepse mi je upravo kada iscuri taj sir pa se onako fino zapece, sto je to tek ukusno za grickanje!;))
    Uh, pogaca je savrsena...fino je upletena i lepo se zarumenila, nadam se da ste je poruckali u slast!;))
    A tek kockice sa makom...draga moja, ti taj receptic pravis cesce od mene, tako da mogu komotno da ti ustupim autorska prava...odusevila me je ideja da se ispece cela kora, pa prepolovi na pola, moracu to da isprobam.;)) Hvala i tebi na ukazanom poverenju i isprobanim recepticima...saljem puno lepih pozdrava!;)))

    ОдговориИзбриши
  4. Nale, sve ti je odlicno ispalo. Sacnula sam kolac sa makom, posto mi je strudla jedna od omiljenih poslastica. E sad ne znam kako je ti pravis, ali imas kod mene recept pa pogledaj. U moj strudli dominira fil. :)

    Rolnice sam pravila sa biljnom Gaudom koja nema teznju da se topi i curi. Ipak sam te parcice malo utisnula u testo, razvukla testo i lepo preklopila oko stapica sira pa tek onda umotala. Vidim kod tebe supljinicu u rolnici, a na ovaj nacin ostaje kompaktna i manje curi fil.

    Pogaca ti je bozanstvena! Nisam je planirala ali sada kad vidim ovu tvoju mozda i napravim neku malecnu.

    Spremam se tek da isprobavam slatke stvari od minjoncic ... uh, slatke muke :))

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan izbor i odlično napravljeno , posebno mi je zapela za oko susam pogača, izgleda fantastično !!

    ОдговориИзбриши
  6. Krasno si sve odradila i sve izgleda toliko fino i primamljivo! Bravo!

    ОдговориИзбриши
  7. Vrhunski napravljeno Nale, samo slinim! Al' i ja ću! Oću, oću! :))

    ОдговориИзбриши