Za sve vas

Neću biti tu neko vreme, pa ovim putem svima čestitam nastupajuće praznike! Srećan Vam Božić i Nova godina, sa željom da budete vedri i zdravi, uz puno ljubavi i radosti u životu. Imate nekoliko receptića koje sam danas ubacila, pa se zanimajte dok me nema, čisto da ostavim neki trag. Sve vas pozdravljam i još jednom, 
SREĆNA NOVA GODINA!


Živeli!

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam. Tekstovi i fotografije sa bloga ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

15 коментара:

  1. Draga Nale, hvala ne lepim zeljama, vidim da si nas fino snabdela sa novim recepticima pa cemo imati da se zanimamo i necemo ostati gladni...sve najlepse u Novoj godini tebi i tvojima i lepo provedite praznike!;)))kiss

    ОдговориИзбриши
  2. Samo se ti lijepo provedi. I tebi sretan Božić i uspješna Nova godina

    ОдговориИзбриши
  3. Nale, samo ti uzivaj i sve najbolje ti zelim za NG i nastupajuce praznike :)

    ОдговориИзбриши
  4. Lepo se provedi tamo kud si krenula i vrati nam se napunjenih baterija sa mnostvom novih, finih receptica :)))
    Sve najlepse tebi i tvojima i da vam naredna bude duplo bolja od ove koju ostavljamo za sobom :)
    Ziveli!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala na lijepim željama. I tebi i tvojim dragima sve najbolje od TT kuhinje! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala na željama, tebi također sve najbolje u Novoj godini!

    ОдговориИзбриши
  7. Veliko hvala :)
    Tebi lep provod i svako dobro u Novoj 2011. Godini!

    Uzivaj!

    ОдговориИзбриши
  8. Sve najbolje i tebi, i lep provod gde god da si!

    ОдговориИзбриши
  9. Sve najbolje u Novoj godini želim! Puno ljubavi, veselja i zdravlja!!!

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala svima na lepim zeljama i poseti. Jos jednom, sve najbolje uz puno zdravlja i uspeha u ovoj godini, zelim vam od srca.

    ОдговориИзбриши
  11. Uh, dok ja tebe nadjem, vec je moglo proci i 100 recepata:)))) Sve najbolja u Novoj 2011. a sad idem malo prouciti blog:))

    ОдговориИзбриши
  12. Joj,ja se ispricavam na ovom mom gornjem komentaru, ali tek sam prije par dana skuzila da sam te zamijenila sa jednom drugom Nale, mislila sam da je to njezin blog :))) Nadam se da se ne ljutis:)

    ОдговориИзбриши
  13. Nije nikakav problem. Mnogi su pretpostavili da sam Nale s Coolinarike... Nema ljutnje, drago mi je da si svratila. Pozzzz

    ОдговориИзбриши