LANGOŠICE

A, sada nešto mnogo fino i jako dobro - "Mamine langošice" naše drage Nely.
O langošicama (mekikama, uštipcima, poderanim gaćama) ne treba trošiti reči. Ja ih obožavam, mada izbegavam. Pogađate - kg se lako steknu uz ove lepotice! Ovaj receptić izdvajam jer je učinio da se svi jako obradujemo pripremljenom i razvalimo (da, lepo rekoh, jer samo ova reč može opisati koliko smo jeli) od langošica, a ipak ih je preostalo. 1/2 kg brašna a toliko klope - tri čoveka se najedoše za doručak i počeše uhtati, a nisu ih mogli dokusuriti:)
Poderane gaće mekike

½ kg belog brašna
½ kašičice šećera
180 g jogurta
1 dl mleka
1 jaje
20 g kvasca
1 kašičica soli
ulje/mast za prženje

Priprema: Posebno, blago ugrejati jogurt i mleko. U ugrejano mleko dodati kvasac i šećer, te ostaviti da nadođe. U tako pripremljeno, dodati mlak jogurt, pa dobro promešati. U brašno sipati so, izmešati, dodati jaje i pripremljen kvasac. Zamesiti testo i pokriveno ostaviti na toplom da miruje, oko 30 minuta. Nadošlo testo premesiti i razviti na debljinu 0.5 cm. Seći u kvadrate sa zarezima na sredini. Pržiti u dobro ugrejanom ulju/masti. 

Napomena: Ovo su langošice pržene na ulju, a razlika je osetna u odnosu na one koje se prže na masti. Lično, više mi se dopadaju one pržene na masti.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

8 коментара:

  1. a ja gladna ko vuk na poslu.. gledam ove tvoje piroškice.. uf da mi je sad jedan griz :))

    ОдговориИзбриши
  2. Evo i mene.Svratit cu ja na duze.Lijepe blogove imas :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Potpuno iskreno i istinito...ali to je za one koji su spremni vidjeti i prihvatiti cari zivota...Neko bi to nazvao 'katastrofom', pitao se zasto se to desava njima???
    I svaki od nas (ovakvih ili onakvih) ima svoje razloge - i svi smo u pravu (bila na svakoj od ovih strana - pitanje razumijevanja sebe, tj. zivota).
    Uh,...sta mi je ovo trebalo i odakle se izvuce?
    Hvala NALE...na inspiraciji i na NAGRADI!

    ОдговориИзбриши
  4. A prvo si me zbunila sa uključivanjem rerne!!! :)))))) Pošto nikada nisam jela prženo pa pečeno tijesto, bi li mi dolovila taj okus? :)

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne su :) Znaci;prvo ih prziti, pa peci?? OK :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala na poseti i komentarima.
    *Natasa, ukus je kao kad jedes one prave mekike, onako dobro proprzene, znas, onako hrskavo a ipak mekano. Ako sam uspela da ti objasnim, odlicno:)
    *Jafi, dok ih pržiš zagrevaš rernu, pržene stavljaš u pleh i kad završiš sve ubaciš ih desetak minuta da se peku (može i manje, videćeš) i to je to!

    ОдговориИзбриши