RAŽANE POGAČICE SA KULENOM I SIROM

Danas nisam rečita, pa ću Vam samo prepustiti da pročitate recept koji postavljam. Znate, naiđu momenti kad želimo da ćutimo - e, danas je taj momenat zadesio i mene:)
200 g ražanog brašna
200 g belog brašna
10 g svežeg Alpha kvasca
1 kašičica šećera
2.5 dl mleka
2 dl ulja
1.5 dl jogurta
1 jaje + 1 za premaz
kulen, peršun, mirođija, rotkvice
2 supene kašike milerama
100 g fete
1 kašičica senfa

Priprema: U mlako mleko staviti kvasac i šećer, te sačekati da kvasac nadođe. Od navedenih sastojaka i kvasca umesiti testo, pa ostaviti oko pola sata da nadođe, na toplom mestu. Premestiti testo, podeliti na dva dela i svaki oklagijom rastanjiti do željene debljine, u oblik pravougla. Pogačice treba da budu malo debeljuškaste. Ja sam ih tanjila na 1 cm, ali mislim da je 1.5 cm bolje. Seći na kockice, 5x5. Svaku premazati umućenim jajetom i po želji filovati sirom, kulenom, mirođijom...Peći u ugrejanoj rerni, oko 15-ak minuta, na 250 stepeni. Služiti tople, mada su vrlo ukusne i hladne. Hladne pogačice ukrasiti smesom od dobro umućenog milerama, feta sira i senfa. Aranžirati prema ukusu.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

13 коментара:

  1. Draga Nale, nista se ne sekiraj, mi cemo da se sluzimo sa pogacicama a sa punim ustima se ionako ne prica, hihih...sto si ih fino "skockala"!;)))

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Nale,slika govori vise od reci!!Predivne su ti!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Zaista slika govori vise od hiljadu reci, slazem se sa Majom, a tvoje fotke su prekrasne, o receptu da ne govorimo, moracu ga isprobati prvom prilikom!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala puno na poseti i lepim rečima, drage moje.
    Šaljem vam poljupce i dobre misli:)))

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam raz.Kaoi sve sto nije od belog brasna ovo izgleda fenomenalno:)

    ОдговориИзбриши
  6. Najvise volim razano brasno, ma sta da mijesim. Mogu da mislim kako su ukusne ove sa fetom!
    Sto se rjecitosti tice, tu sam totalan promasaj jer sam rodjena kao tipicni introvert - mada mi pisanje lakse pada (sta ja sve napricah!).

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične pogačice, kombinacija s raženim brašnom, savršeno.

    ОдговориИзбриши
  8. Pogačice izgledaju više nego odlično, jako mi se sviđa kombinacija s raževim brašnom! Jako lijepo dekorisano!

    ОдговориИзбриши
  9. Od kad sam sa svima vama ražano brašno se uselilo u moju kuhinju. Sad znam u kojoj meri trebam da ga dodam testu.

    ОдговориИзбриши
  10. Draga Nale od divnih pogačica, na mojem blogu čeka te mala i skromna nagrada, pa svrati (može s nekoliko pogačica). :))

    ОдговориИзбриши
  11. POgačice su odlične, jako mi se sviđa što su sa raženim brasnom. I baš mi lijepo izgledaju !

    ОдговориИзбриши
  12. Hvala svima:) Drago mi je da Vam se dopada:)))
    # Κάθαρσις, hvala za nagradu i evo stižem sa pogčicama:)))

    ОдговориИзбриши