AJME, KESTEN - ZBIRKA RECEPATA

Kako ste i sami mogli posvedočiti, prethodnih mesec dana puno je Vas objavilo receptiće na ovomesečnu temu naše popularne igrice Ajme, koliko nas je! Svima se od srca zahvaljujem na želji i trudu da učestvujete u igrici.  Još jednom, hvala i Ivani, koja mi je prosledila mesto domaćice.
Pa, šta bih Vam rekla... Učinili ste da se osećam ponosnom i zadovoljnom na tom mestu i drago mi je što smo mogli da se zajedno zabavimo. Doduše, neki od vas su se namučili kako bi nabavili kesten ali uprkos tome uzeli su učešće u igrici, i  tim gestom učinili dovoljno kako bi mi pokazali respekt i naklonost koju i ja prema njima gajim. Još jednom, hvala Vam svima na učestvovanju i izdvojenom vremenu, uloženom naporu i izraženoj želji da učestvujete u ovom krugu igrice. Nadam se da će Vam ova Zbirka recepata sa kesenom biti od koristi. Izvinjavam se ako na nekom od objavljenih postova nisam ostavila komentar. Trudila sam se da Vas sve zasluženo pohvalim i uzvratim koliko sam mogla. Te se nadam da je ovaj vid predstavljanja Vaših recepata doprineo, makar malo, tome.
Pobednik/ca za ovaj krug je Mihaela, a štafetu domaćice predajem Zorici

ZBIRKA RECEPATA SA KESTENOM

PEČENI KESTEN

Pripremila: Vanja, a recept pogledajte ovde.

Pripremila: Taci, recept možete pogledati ovde

Pripremila: Ivana, a recept pogledajte ovde.


SLANI ZALOGAJI

Pripremila: Zorica (Pomoravka), a recept možete naći ovde.

Pripremila: Tajana (Slasno i opasno), a recept pogledajte ovde.

Pripremila: Milana, a recept pogledajte na njenom blogu, koji se fino razvija.


ČORBE


Pripremila: Milkica, a recept pogledajte na njenim stranama.


GLAVNA JELA 

Pripremila: Zorica (Pomoravka), a recept detaljno pročitajte ovde.

Pripremila: Zorica (Pomoravka), a na njenim stranama pogledajte upute za pripremu.

Pripremila: Zorica (Pomoravka), a recept je objavljen ovde.
Pripremila: Olivera, a sve upute možete pronaći ovde.

Pripremila: Dilajla, a recept pogledajte ovde.

Pripremila: Gaga (Moje grne), a recept se nalazi ovde.

Pripremila: Gaga (Moje grne), a ovde se nalazi i recept.


PRILOZI

Pripremila: Zorica (Pomoravka), recept pogledajte ovde.


DEZERTI 

*KESTEN PIRE

Pripremila: Vanja (Kuvaj za me), a recept pogledajte ovde.


*TORTE 

Pripremila: Tamara, a recept pogledajte na ovim stranama.

 

Pripremila: Mirela, a recept se nalazi ovde.


Pripremila: Mihaela, a recept pogledajte ovde.


Pripremila: Mihaela, a upute za pripremu torte pogledajte ovde.
  
 

Pripremila: Petra, a recept pogledajte ovde.

Pripremila: Snežana (Magična oklagija), recept pogledajte ovde.


Pripremila: Dilajla, a, recept se nalazi ovde.


Pripremila: Branka, a recept pogledajte ovde.


Pripremila: Branka, recept pogledajte na njenim stranama.


Pripremila: Ivana (Nastini peksimeti), a recept pogledajte na ovim stranama.


Pripremila: Aleksandra, a recep se nalazi ovde.


Pripremila: Vanja (Kuvaj za me), a recept možete pogledati na njenim stranama.


Pripremila: Vesna (Idejopedija), a recept se nalazi ovde.


Pripremila: Mirela (LoveAffair), a recept pogledajte na njenim stranama.


Pripremila: Sanja, a recept se nalazi ovde.


*ROLATI

Pripremila: Tamara, a recept pogledajte na njenim stranama.
 
Pripremila: Mirela (Kruha i), a recept pogledajte ovde.

Pripremila: Gaga (Moje grne), a recept pogledajte ovde.

Pripremila: Lana, a recept se nalazi na njenim stranama. 



*PRALINE, BAJADERE I SITNI KOLAČI

Pripremila: Tamara, a recept se nalazi ovde.

 Pripremila: Milkica, a recept pogledajte ovde.

Pripremila: Mihaela, a recept pogledajte na njenim stranama.

Pripremila: Nataša (Kolaci.biz), a recept se nalazi na njenim stranama.

Pripremila: Maja, a recept se nalazi ovde.

 Pripremila: Lana, a recept se nalazi ovde.
 
Pripremila: Korki, a recept pogledajte na njenim stranama.
 
*CHEESCAKES, MUFFINS, BROWNIES, TARTOVI, KUGLOFI, SLATKE PITE, ŠTRUDLE I OSTALO

Pripemila: Tamara, a recept pogledajte ovde.

 Pripremila: Branka, a recept pogledajte na njenim stranama.

Pripremila: Mirela (LoveAffair), a recept je ovde.


Pripremila: Aleksandra (Creactive way...), a recept pogledajte ovde.


Pripremila: Mihaela, a recept je ovde.


Pripremila: Mihaela, a detaljnije pročitejte ovde.


Pripremila: Mihaela, a recept pogledajte na njenim stranama.


Pripremila: Dilajla, a recept pogledajte ovde.


Pripremila: Dilajla, a recept se nalazi ovde.


Pripremila: Aleksandra, a za recept pogledajte ovde.


Pripremila: Milkica, a recept pogledajte na njenim stranama.


Pripremila: Nale, a recept se nalazi ovde.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

42 коментара:

  1. Prelepo! Dodje mi da krenem redom i isprobam sve recepte jedan po jedan:))

    ОдговориИзбриши
  2. Nale, svaka cast, ovo je jedna prelepa kolekcija... drago mi je sto smo se odazvali u tolikom broju, mislim da cu cesto ovde dolaziti po receptice, neki su mi promakli. Cestitke svim ucesnicima i Mihaeli, a posebno nasoj domacici veliko hvala na trudu da sve tako lepo organizuje. Pozdravljam i nasu novu domacicu i cekamo novi zadatak.:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga moja! Meni je bilo veliko zadovoljstvo prikupljajući Vaše recepte. I, zbirka je zaista bogata. Nadam se da ćeš pronaći nešto za sebe:))) Kiss

      Избриши
  3. Koliko predivnih recepata! Za svaki dan u godini po jedan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se:) Bile ste vredne, a recepti su fenomenalni:)

      Избриши
  4. Prvo da čestitam tebi na fantastično odrađenij ulozi domaćice..veliki je bio ovaj zadatak, čestitam svim učesnicama na fantastičnim receptima i čestitam Mihaeli na izuzetno lepom pobedničkom receptu i hvala na predaji, biće mi čast da budem domaćica ovog meseca.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Zoko:) Naravno, još jednom čestitke svima i naravno Vama kao budućoj domaćici:)

      Избриши
  5. Nale, zaista divna kolekcija! Ali, posebno mi se dopada nacin na koji si ju organizovala. Po vrstama jela umesto po blogovima. Odlicna ideja!

    ОдговориИзбриши
  6. Da dodam, jako mi se dopada i kako si prezentovala svaki recept kao karticu. Tu je bilo bas dosta posla. Bravo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Miki. Na neki način želela sam da se odužim svima vama, koji ste učestvovali. Da je posla bilo, vala, bilo je:) Hvala, još jednom.

      Избриши
  7. Prelijepo. Ostavlja bez daha.

    Čestitke svima, a Mihaeli posebno i naravno tebi Nale za divnu temu...I da znate, baš sam sinoć švrljala po Zoricinom site-u i pomislila 'Šta bi ona izabrala za igricu'... čekam, i ponosim se što sam dio ove priče...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vanja, hvala i još jednom mogu reći da mi je drago što ste se odazvali u ovolikom broju. Ovo je zaista vredna kolekcija recepata sa kestenom. Naravno, još jednom čestitke svima:) Jako mi je drago da Vam je ponos što ste sa nama:))) Nadam se daljem lepom druženju. Puno pozdrava.

      Избриши
  8. Uh koliko kombinacija :) recepti su fantasticni.....ima cemo pune ruke posla .....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka vam čast, recepti su divni, ma, i više od toga... Nadam se da će većina biti isprobana:)

      Избриши
  9. Odlične ulaznice a sve na jednom mjestu, odlično si to odradila svaka čast.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista, pohvale i moja zahvalnost svima vama!!! Hvala, draga:)

      Избриши
  10. Ne zna se sta je lepse... nego bas si dobro klasifikovala i predstavila recepte. Odaj mi tajnu kako ih stavljas u te prozorcice. Odlicno uradjeno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga:) Ma, nikakva tajna... Ja sam koristila Picmonkey.
      Odeš na početnu, biraš Design, zatim format koji želiš, izaberes Canvas Colors, - koju boju za pozadinu želiš, klik na Apply, onda ako hoćeš da rotiraš i položiš format po širini, opet Apply. Zatim, klikneš na leptirića tj. Overlays, onda klik na Your Own, izabereš sliku koju hoćeš, učita se i to je to...
      A, za dodavanje teksta, klikni na T (tekst), upiši ili copy/paste šta želiš i ubaciš u prozorčić, pritom odabereš boju i font i to je to. A, onda doteraš fotku ili tekst u položaj koji ti odgovara. Klik na Save, gore u baru, pa imenuj i sačuvaj gde želiš i to je to. Nadam se da sam pojasnila... Ako, nešto nije jasno, tu sam...

      Избриши
    2. Hvala, Nela, puno. Idem da vidim kako to funkcionise.

      Избриши
  11. Bravo Nale za odlično odrađen krug i bravo svima za odlične recepte sa kestenom, ja sam i više nego oduševljena ovom kolekcijom recepata, a ovo kako si ih prezentirala mi je odlično , svaka ti čast !
    Čestitam Mihaeli i čestitke novoj domaćici !
    A sada se opet vraćam na post na koji ću se još sigurno puno puta vratiti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Brankić:) Drago mi je da ste svi zadovoljni načinom na koji sam želela da predstavim vaše receptiće, eto, kako bih se na neki način zahvalila svima koji su učestvovali... Drago mi je da smatraš da je ovo vredna i lepa zbirka, kakva i jeste:) Puno te pozdravljam!

      Избриши
  12. Fantastična kolekcija! Nevjerovatno koliko divnih recepata sam propustila u toku mjeseca! Jako mi je žao što nisam stigla da učestvujem u ovom krugu, jer je tema bila odlična! Mnogo mi se dopada način na koji si prezentovala recepte i fotke i sama podjela koja je sasvim drugačija od one koju smo do sad radile... Bravo! Baš sam oduševljena!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista je predivna kolekcija! Hvala ti puno:) Drago mi je.

      Избриши
  13. Svaka cast Nale, ovo je najlepsa prezentacija koju sam videla! Prozorcici su vrh... vidim da si dala instrukcije Ivani, moracu i ja skicnuti.

    Hvala ti na svemu, bila si odlican domacin a tema je za mene bila vise nego inspirativna... da me nije bilo sramota kucnula bi ti jos koji receptic ;) Hvala i na ovoj pobedi, saljem mail :)

    I naravno, cestitke nasoj novoj domacici!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, tico, tu si i ti:))) Hvala ti puno:) Joj, svima se dopada i zaista mi je drago da ste zadovoljni kako je ispalo. Htela sam da to izgleda drugačije pa sam se malo potrudila:) Ma, nista komplikovano, samo dok probas.
      Hvala i tebi, zadovoljstvo je bilo prikupljati i obrađivati ovako dobre i raznovrsne receptiće! Čekam te...

      Избриши
  14. Draga Nale, ovu prekrasnu kolekciju recepata s kestenom si učinila još posebnijom obradom svake prijave. Sjećam se koliko je posla samo ubaciti sve prijave u post, a ti si uložila dodatni trud i od svake prijave napravila malu pričicu. Imala sam osjećaj kao da listam prekrasnu kuharicu. Čestitke Mihaeli i novoj domaćici, baš me zanima što će biti tema ovog kruha.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Tamara, hvala ti na lepim recima. Moja zelja bila je da se svakom od vas posebno zahvalim i da svaki receptic dobije svoje zasluzeno mesto. Puno mi znaci sto vam se ovo dopalo i uopste mi nije bilo tesko obraditi svaki receptic, a narocito mi to nije tesko iz ove perspektive kada vidim da ste zadovoljni i kako lepe reakicje dobijam... Hvala ti, draga moja. Zoka je vec bila vredna pa je objavila temu - brusnice. Mozda bloger nije izlistao azuriranu temu sa njenog bloga pa nisi videla... Puno te pozdravljam.

      Избриши
  15. Prelepo. Sviđa mi se kako si predstavila recepte, kao kartice.

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam stigla da učestvujem ali sam zadivljena radovima i tvojom prezentacijom. Bravo!

    ОдговориИзбриши
  17. Nale, ovo je najlepse odradjeni krug igrice, od kako je pratim. Znam koliko posla ima samo da se ubace recepti, ali dodatno ovako divno urediti, odusevilo me je. Imamo pravi kesten - kuvar, na jednoj stranici. Videh pre koji mesec da je Tadeja koristila neki programicic i napravila kuvare od svojih recepata, na glossi.com, pa bi mozda mogla da ubacis tamo i posle das link. Taman imas sve lepo spakovano.
    Odlicna namirnica i odlican krug!

    Puno te pozdravljam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Taci:) Puno mi znači da ste svi zadovoljni i da su reakcije pozitivne. Ovo je jedan mali oblik zahvalnosti svima koji ste učestvovali:) Pogledaću rado to što predlažeš. Hvala ti, još jednom:) Kiss

      Избриши
  18. ajme koliko divnih recepata sa kestenom! svaka cast na organizaciji, domacice =)

    ОдговориИзбриши
  19. Nale, puno hvala na odličnoj ideji za kesten, sa kojim stvarno ima puno mogućnosti, što su blogerice i dokazale. Svaki recept je jako lijepo prikazan, vjerovatno je potrošeno dosta vremena dok si to sve pripremila, ali isplatilo se:)

    Lijep pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  20. Divna kolekcija recepata sa kestenjem! Nazalost, nisam stigla da ucestvujem, ali me to ne sprecava da isprobam neki od ovih divnih recepata :)

    ОдговориИзбриши