HVALA VAM, MOJE FBI RUKAVICE

Ekipa FBI rukavica istraživala je moj blog tokom januara i februara. Stručne i vešte rukavice analizirale su recepte i sledeći ih isprobavale kvalitet, ukus, miris i vrednost jela koje su veštačile ;) Nisam ni sanjala da će blog biti interesantan velikom broju vas i da će se recepti isprobavati i preporučivati. Učestvovalo je dvadesetak blogera, sa sedamdesetak pripremljenih recepata, od kojih su se mnogi odlučili za isti recept. Za lepši i detaljniji prikaz pregledajte prozorčić nastavku.

Zahvaljujem se na pohvalama i podršci koju ste mi uputili. Trudila sam se, dok je igra trajala, da svakom od vas odgovorim i zahvalim na učešću i podršci. Ukoliko sam nekog, eventualno i nenamerno, izostavila – javite mi, da ispravim grešku. 
Dok je igra trajala imala sam utisak da vas zaista očekujem i gostim u svom domu. Malo ćaskamo, opušteno se zabavljamo i naravno, komentarišemo recepte, kuvare, pouzdane i one ne baš pouzdane autore recepata, smejemo se, kafenišemo, razmenjujemo životna iskustva i poglede na različite situacije. Imam izražen osećaj zahvalnosti prema svima koji su učestvovali, kao i prema vama koji ste se (bespotrebno, što se mene tiče) izvinili što zbog obaveza ili drugih prilika niste bili u mogućnosti da isprobate recepte, koji možda neću umeti dovoljno dobro da dočaram ili da tu zahvalnost prenesem svakom od vas pojedinačno. Divno sam se osećala tokom ovog našeg druženja, a kako bih vam se barem malo odužila i koliko-toliko virtuelno druženje prenela u realno delim sa vama nekoliko fotografija omiljene mi prostorije, u kojoj nastaje klopa koju objavljujem, samo za vas… Izvolite dragi moji, dobro mi došli. Opušteno i bez formalnosti, molim. Ma, znamo se dovoljno dobro. Smestite se ko gde želi. Stiže kafa, nešto za posluženje. I, odmah da vam kažem, ako nekom u međuvremenu padne na pamet da nešto smućka – slobodno, ne oklevajte, kuhinja je vaša.
Počinjem sa frižiderom jer u njemu je većina namirnica ;) A, ima tu još štošta i na njemu - teglice sa omiljenim i svakodnevno korišćenim začinima. Magneti, kao propratni detalj i podsetnik na lepe trenutke.
Još malo - da se lepo upoznamo. Jagorčevina je trenutno cvetak koji mi uveseljava ovaj kutak. Sad nešto razmišljam, pa da nije previše? Cvetići na sve strane! 
Zašto vam ovo prikazujem? Pa, zar možete mene da zamislite bez kutije za hleb i peciva? Molim lepo ;) Jes' da nije od onih vakumiranih, koje svi hvale, al' svakodnevno je potrebna i bez nje bi mi i kuća bila prazna (ako me razumete). E, a nije u cvetićima?! ;) Posude za šećer, kafu, čaj (služi za so) i iznad su tri daske za seckanje (dve velike se vide, manja je u sredini), koje obožavam i, opet, stalno koristim.
Drugi deo radne površine... Malo voćkica i ništa više. Ja sam od onih što ne vole previše stvari na radnim površinama. Kod mene su aparati, plehovi, varjače i ostalo društvo u policama i fiokama. Nema napolje dok ja ne kažem ;)
Nešto od pribora koji spomenuh. Najčešće korišćeno u mojoj kuhinji, uz druge, osnovne, stvari.
Ovo je deo posuđa koje ne koristim uopšte. Stoji tako i skuplja prašinu. Žao mi da bacim, slatke su i samo par puta korišćene. Tako stoji i par servisa za ručavanje, doduše u kutijama, spakovano. Pribor za ručavanje u tri kompleta, takođe. Al' za njih mi nije žao. Baš su neki glupi, prosti k'o da su za kantine i menze. Ima tu i starih varjača, par oklagija, makaza, sita za brašno... Što li to stoji i zauzima mesto ne znam ni sama. 
 
Ovo su neke od knjižica koje prelistavam. Iz nekih od njih uvek dobijem inspiraciju, iz onih drugih listam proverene i oprobane recepte, iz trećih se učim, a tu je i gomila vaših i mojih, odštampanih, recepata jer nikad se ne zna šta mož' da se desi sa InterneNtom, pa kako onda da izlistam potrebno. Pored ovog tu je i par ispisanih rokovnika sa receptima, dobrih starih izdanja o kolačima, zimnicama, salatama, sendvičima, čorbama... Po koji mini-kuvar starih jela sa pitama i pogačama, kao i recepti neke stranjske gastronomije. Ali ovo što vidite, to su mi oni najdraži i najčešće prelistavani, posebno Veliki narodni kuvar (on mi dođe kao večna lektira).
I on je tu. Sat u koji sam se zaljubila na prvi pogled, pre sedam-osam godina. Nije to samo sat radi sata... Ima tu i neke simbolike.
E, ovo je mestašce odakle najčešće zvirkam na vaše blogove i pratim vaš rad, postavljam nove stvari na blog, doterujem (ako to uopšte umem) fotke, zapisujem ideje i planiram jelovnike... Za one koji pomisle šta će nekom blok-listići i olovka u kuhinji pretpostaviću da nisu gastro blogeri;) Pa, to mi je obavezan "alat" dok premerevam sastojke i pratim vreme pripreme nekog jela... 
Nadam se da sam uspela da vam približim svoj mini-svet. Možda su neki očekivali više, raskošnije, veće, hvalisavije... Ali oni koji me poznaju znaju da to nije moj način i da za takvim nečim nema potrebe, a vi koji me nepoznajete sada možete shvatiti po nešto o meni ;) Za kraj, poslastica - Reforma. Kad pojedete parče, može repete. Sami secite na željenu debljinu. Da ne bude posle nekom je previše jer je na dijeti, a neko se stidi da traži još malo. To kod Naleta zaboravite. Ma, kakav stid, bre? Posle vam kuvam kafu sikterušu i da se rastajemo, može? 
 
Jel' je i vama ovo druženje bilo lepo kao meni? Ako ste ostali uskraćeni za nešto, izvinjavam se i trudiću se da idući put budete bolje i prijatnije ugošćeni. Još jednom, hvala vam svima na divnom druženju, lepim rečima, preporukama i podrškama. 

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

19 коментара:

  1. Bilo mi je zadovoljstvo istraživati tvoj blog, našla sam puno recepata koji su mi se dopali i mogla bih da ih pripremam svaki dan, ali sam negde morala da ukočim.
    Lep ti je kutak, tj; kuhinja, volim tvoje detalje ...uživaj i ti u svom kutku, koliko sam i ja uživala a parče torte ći prepustiti nekom drugom, ja bih samo kafu, bez šećera, molim.
    Grlim te.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zoki moja, ti si poznata kao naša vrednica i sve uspeš da ispratiš. Tako je bilo i ovog puta. Ali, ono što si ti učinila, pripremivši 15 recepata, verujem da bi malo ko. Znaš da te mnogo volim i hvala ti još jednom na ovom gestu kojim si mi pružila veliko zadovoljstvo i radost.
      Hvala ti. Drago mi je da je tako. Može, kako god ti voliš i želiš ;)
      Ljubim, ljubim.

      Избриши
  2. Cico moja, ti tako iskreno i srdačno pišeš da se ja uvek osećam kao da sedim pored tebe i pijuckam rakijicu i kafu dok ti nešto spremaš! ♥ Ovo Zokino parče Reforme uzimam kao repete uz svoje, naraFski debelo sečeno ;)))
    Ne izvinjavam se što nisam učestvovala, jer sam već negde napisala da ne mogu više ništa po zadatku... A da su te lepo istražile - jesu! Ne zna se ko je interesantnije i slikovitije predstavio tvoje coolinarije... Drago mi je da si uživala, a ja ću da te obradujem i iznenadim kad ne očekuješ :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gago moja, hvala ti od srca. Ja sam ti jedna mnogo obična i svedena osoba, sve što radim trudim se da je od srca a naročito ono što jako volim kao što je blog i vaša pažnja. Ej, stiže i rakijica a i kafica - o'ma'.
      E, sad da nastavimo k'o ljud(ov)i ;) Ništa po zadatku - totalno te ja razumem i ja sam u fazonu samo me pusti a tada mogu sve:) Joooj, al' nevaljala. Baš 'oćeš da me mučiš. Al' ok, moram biti strpljiva ;)
      Devojkama svaka čast. Skidam kapu svima. Toliko su se potrudile i oko receptića i oko aranžmana da nemam reči. Srce mi je puno.
      <3

      Избриши
  3. Divna ideja za post i svidjaju mi se detalji koje si odabrala da nam priblizis tvoj kutak. Tvoj blog ima posebnu draz, toplinu i to ljudi osjete. Vjerovatno zato i toliki odaziv na igricu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Goco. Drago mi je da ti se dopala ideja. Divno je čuti ovako nešto:) Puno ti hvala. <3

      Избриши
  4. Meni je bilo baš prijatno s tobom u tvojoj kuhinjici ;) Sviđa mi se što si rasteretila radnu površinu od svega i svačega (meni to nikako ne uspeva..). Vidiš, to blokče je prava stvar.. ja nekad neke papiriće koristim, pa se oni kud koji razlete... i ništa od posla. Sat je divan, uvek imaš zamenu za sveže cveće :) Ta refotma i kafa na kraju.. ma kao da još osećam ukus u ustima :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da smo se lepo družile;) Ja najviše volim kada je sve pregledno i tad mi je milina da radim u kuhinji... Meni se muž smejao dok nije navikao na papir i olovku u kuhinji ;) Kaže, Nale jel' ti kuvaš il' pišeš knjigu? O, drago mi je da se i tebi sat dopada. Jako ga volim... Skoro da ima posebno mesto u mom srcu. Drago mi je da su tortička i kafica učinile svoje ;) Puno te pozdravljam <3

      Избриши
  5. Kakav lijepi post. Jako mi se sviđa ova ideja sa Pinterestom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Petra, hvala ti puno <3 Vi ste zaslužili posebno izdanje ;)

      Избриши
  6. Oooo hvala na tortici, volim reformu:)) Divan ti je post a i kuhinjica u kojoj mi je bilo zadovoljstvo zaviriti :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu. I drugi put. Ma, znaš ti šta je dobro :)) Hvala, mila moja <3

      Избриши
  7. Nale, divan ti je kutak, tu je sve sto treba jednoj kuhinjici... a posebno hvala na tortici, bas prija uz soljicu kafe.:)) p.s.molim jos jedno parcence, ustvari sama cu se posluziti jer kod tebe se osecam kao u svojoj kuhinjici.)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Lanić moj ;) Nema na čemu. Uvek. <3 Samo se ti posluži i opuštencija... Još nas čekaju nas one naše kokice i filmovi ;)

      Избриши
  8. Ja zamalo da ti licno svratim na kafu, al mi se nije dalo da dodjem do Beograda ( aerodrom ne racunam) ovoga puta. Ali posluzenje me cekalo i odavde. Divan post! A nadam se da cemo kafu popiti letos, ako budes za to :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadala sam se da ces se javiti, al sam pretpostavila da si u frci sa vremenom ;) Hvala ti puno. Naravno da jesam, racunaj na to ;)

      Избриши
  9. Odličan post, i simpatična kuhinjica. Za papiriće sam se slatko nasmejala jer i kod mene je uvek papir i olovka uz laptop, a i recepte uglavnom zapisujem u svesku. Većini je čudno zašto ne odštampam ali meni ovako nekako draže. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Bas mi je drago da si navratila ;) Pozzz

      Избриши
  10. Odlična ideja za post i super si nas ispratila sa svog bloga. Reform tortu nisam nikad probala pa mi je baš drago da si nam ju barem ovako virtualno poslužila. Bilo mi je drago sudjelovati u ovom krugu i istraživati tvoj blog, a recepti koje nisam stigla isprobati u okviru igrice svakako će biti isprobani u budućnosti

    ОдговориИзбриши