#DA SE PODSETIMO

Ne znam kako je kod vas ali meni uvek zafali po koji recept za posne kolače. Kako je aktuelan Veliki časni post, podsećam vas na neke od najposećenijih recepata za posne poslastice. Često mi se posna jela, a kolači naročito, više dopadaju od onih "regularnih"... Valjda, stvar ukusa a možda i navike. Ovo je kratak i brz post tzv. podsetnik, pa da ne dužim više. Predstavljam vam "odabrane" posne kolačiće. 
  1. Kuglice sa keksom i kokosom
  2. Kiflice sa pivom
  3. Pita sa jabukama
  4. Prhki suvi kolači 
  5. Embargo kolač

Osim najpopularnijih posnih kolača, evo još par predloga:
 
Štrudla sa  makom/orasima, uz dodatak suvih brusnica

Pečene kruške u odličnom karamel-sirupu




Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Tekstovi i fotografije koji se nalaze na blogu ne mogu se preuzimati bez dozvole autora.

4 коментара:

  1. Nale, divan izbor posnih poslastica, krenula bih prvo od pite sa jabukama pa onda isprobala sve redom.:))

    ОдговориИзбриши
  2. Pita s jabukama i mak na hiljadu načina.. i niko srećniji od mene :))

    ОдговориИзбриши
  3. Super je imati tako sve na jednom mjestu. Ja vječito tražim nešto, pa ne znam koji mi je kolač bio dobar, i tako dalje...

    ОдговориИзбриши