ROLAT OD KORA ZA PITE

Ovih dana provodim više vremena na blogu nego što ste to od mene navikli, ali se nadam da vam neću dosaditi. Ništa posebno nije uticalo na moje ponašanje; nemam nalet inspiracije ili višak volje, već samo tako mi došlo. A, kad mi se nešto hoće ja to i radim. Mislim da će "pojačana aktivnost" dati ploda, tako da će blog biti barem za mrvicu bogatiji receptima, kojih nije da nedostaje ali treba da ih je više (s obzirom na sve ono što stoji u raznoraznim folderima i čeka, čeka, čeka,...). 

Večeras utvrđujemo i proširujemo gradivo. Naime, recept za rolat od kora za pitu sam već objavila ali sada predstavljam recept s malom intervencijom i novim nadevom koji me je oduševio (a, toliko je jednostavan, da ne kažem prost), tako da želim staro-novo iskustvo da podelim s vama, a ujedno i zapišem (dorađen) recept da mi "ne pobegne". 


Potrebne namirnice (za dva rolata): ½ kg kora za pitu (20 kora), 4 jaja, 200 ml ulja, 200 ml jogurta, 1 kafena kašika soli, 1 kesica (12 g) praška za pecivo. Nadevi - 300 g sira, 1 veza rotkvica, 2 struka mladog luka, so, biber i 360 g kisele pavlake, 150 g pečenice.

Način pripreme: Za jedan rolat potrebno je deset kora. Umutiti smesu od jaja, ulja, jogurta, soli i praška za pecivo. U pleh od rerne staviti pek-papir, a zatim položiti koru i premazati pripremljenom smesom. Postupak ponavljati sa preostalih deset kora (i desetu premazati smesom). Zatim, staviti u zagrejanu rernu i peći 20-ak minuta na 180ºC. Nakon toga, izvaditi iz rerne, pa prekriti pečene kore mokrom krpom (toliko da krajevi omekšaju kako bi se lakše umotao rolat). Nakon 3-4 minuta umotati kore u rolat i ostaviti da se rolat potpuno ohladi, a zatim filovati, pa čvrsto umotati rolat. Nadev I - Očišćene i oprane rotkvice izrendati i ocediti od viška tečnosti, pa sjediniti sa izdrobljenim sirom i začiniti prema ukusu. Dodati seckani mladi luk i dobro sjediniti sastojke. Nadev II - Blago razmutiti kiselu pavlaku i dodati biber po ukusu. Preko raspoređenog nadeva na rolat poređati šnite pečenice (dva reda). Pripremljen rolat uviti u najlon foliju i zategnuti krajeve, kao kada se motaju bombone. Tako pripremljene rolate ostaviti u frižider da se potpuno ohlade i sjedine. Sutradan iseći na pačad željene debljine i poslužiti.

Nale

Biće mi drago ako u komentarima iznesete svoje utiske, kritike i predloge. Hvala vam.

2 коментара:

  1. Odlična ideja, baš posebno. Bilježim.
    Što se blogovanja tiče, najbolje je raditi onako kako te je volja. To je ljepota bloganja koje nije sponzorirano. Ja imam na svojem blogu preko 600 recepata i pitam se do kada još? Uhvatila sam se da stalno radim nešto novo, a onda otkrijem svoje "stare" recepte koji su mi odlični i pitam se zašto sam ih zanemarila? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada ☺ Hvala.
      Potpisujem rečeno. Najbolje - kako ti volja! Jer ovo i jeste mesto stvoreno iz ljubavi a ne iz obaveze... Topli pozdrav ♥

      Избриши